Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken leverandør er best? Og lettest å ha med å gjøre? Og blant de billigste selvfølgelig :-D

Gamla skal få seg ip, men bør ikke være avansert da hun er langt fra det :-p

Gjest Morsk
Skrevet

Jeg vet ikke hvem som er best, eller om noen er bra i det hele tatt på denne ustabile teknologien.

Men jeg VET ihverfall et selskap du skal holde deg langt unna, nemlig IP24. Service finnes ikke. Svarer ikke på hverken telefon eller mail.

Gjest vet ikke om så mange
Skrevet

Vi har Lyse sin. Men har kun hatt det i ei uke nå, så vi vet ikke om den er bra eller ei..

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som er best, eller om noen er bra i det hele tatt på denne ustabile teknologien.

Men jeg VET ihverfall et selskap du skal holde deg langt unna, nemlig IP24. Service finnes ikke. Svarer ikke på hverken telefon eller mail.

Det er notert!

Takk takk

Skrevet

Dersom du er fornøyd med din internettleverandør mht service, stabilitet etc ville jeg holdt meg til denne - vel og merke dersom de tilbyr slikt.

Skrevet

Dersom du er fornøyd med din internettleverandør mht service, stabilitet etc ville jeg holdt meg til denne - vel og merke dersom de tilbyr slikt.

De tilbyr desverre ikke det, heldigvis egentlig. UPC suger!

Skrevet

Vi har Lyse sin. Men har kun hatt det i ei uke nå, så vi vet ikke om den er bra eller ei..

hmm..jeg finner ikke noe om ip-telefoni på lyse sine hjemmesider.

Overser jeg noe eller?

Gjest Morsk
Skrevet

Det er notert!

Takk takk

IP24 skal forøvrig fusjonere med Briiz i disse dager, under navnet Briiz24.

Det KAN jo hende dette vil gjøre noe med den ikke-ekstisterende servicen, men for sikkerhets skyld ville jeg råde deg å ikke ta noen sjanser, og følgelig holde seg unna dette nye selskapet også.

Skrevet

IP24 skal forøvrig fusjonere med Briiz i disse dager, under navnet Briiz24.

Det KAN jo hende dette vil gjøre noe med den ikke-ekstisterende servicen, men for sikkerhets skyld ville jeg råde deg å ikke ta noen sjanser, og følgelig holde seg unna dette nye selskapet også.

Høres greit ut det

Likte ikke hjemmesidene til ip24 heller.

Vet du om noen sider med god oversikt over leverandører?

Skrevet

Ja nei jeg hadde vel neppe orket å holde meg til en isp jeg ikke likte heller jeg da. Hehe.

Heldigvis er jeg veldig fornøyd med min tilbyder, og de tilbyr ip-telefoni. Regner med jeg blir å bytte, først og fremst fordi det blir greit å få alt på ett sted.

www.bluecom.no

Skrevet

Nah...UPC er helt glimrende. HVIS du har nye og gode linjer, selvfølgelig :-)

"..............................."

Gjest vet ikke om så mange
Skrevet

hmm..jeg finner ikke noe om ip-telefoni på lyse sine hjemmesider.

Overser jeg noe eller?

Nei, det står lite på siden deres. Ring dem heller og få den info,-en du trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...