Hekta Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hvilken leverandør er best? Og lettest å ha med å gjøre? Og blant de billigste selvfølgelig :-D Gamla skal få seg ip, men bør ikke være avansert da hun er langt fra det :-p 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Jeg vet ikke hvem som er best, eller om noen er bra i det hele tatt på denne ustabile teknologien. Men jeg VET ihverfall et selskap du skal holde deg langt unna, nemlig IP24. Service finnes ikke. Svarer ikke på hverken telefon eller mail. 0 Siter
Gjest vet ikke om så mange Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Vi har Lyse sin. Men har kun hatt det i ei uke nå, så vi vet ikke om den er bra eller ei.. 0 Siter
Hekta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Jeg vet ikke hvem som er best, eller om noen er bra i det hele tatt på denne ustabile teknologien. Men jeg VET ihverfall et selskap du skal holde deg langt unna, nemlig IP24. Service finnes ikke. Svarer ikke på hverken telefon eller mail. Det er notert! Takk takk 0 Siter
tiliti Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Dersom du er fornøyd med din internettleverandør mht service, stabilitet etc ville jeg holdt meg til denne - vel og merke dersom de tilbyr slikt. 0 Siter
Hekta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Dersom du er fornøyd med din internettleverandør mht service, stabilitet etc ville jeg holdt meg til denne - vel og merke dersom de tilbyr slikt. De tilbyr desverre ikke det, heldigvis egentlig. UPC suger! 0 Siter
Hekta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Vi har Lyse sin. Men har kun hatt det i ei uke nå, så vi vet ikke om den er bra eller ei.. hmm..jeg finner ikke noe om ip-telefoni på lyse sine hjemmesider. Overser jeg noe eller? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det er notert! Takk takk IP24 skal forøvrig fusjonere med Briiz i disse dager, under navnet Briiz24. Det KAN jo hende dette vil gjøre noe med den ikke-ekstisterende servicen, men for sikkerhets skyld ville jeg råde deg å ikke ta noen sjanser, og følgelig holde seg unna dette nye selskapet også. 0 Siter
Hekta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 IP24 skal forøvrig fusjonere med Briiz i disse dager, under navnet Briiz24. Det KAN jo hende dette vil gjøre noe med den ikke-ekstisterende servicen, men for sikkerhets skyld ville jeg råde deg å ikke ta noen sjanser, og følgelig holde seg unna dette nye selskapet også. Høres greit ut det Likte ikke hjemmesidene til ip24 heller. Vet du om noen sider med god oversikt over leverandører? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Høres greit ut det Likte ikke hjemmesidene til ip24 heller. Vet du om noen sider med god oversikt over leverandører? Nei, men hvis du bruker denne kalkulatoren vil de komme frem: http://www.dinside.no/php/art.php?id=101393 0 Siter
Hekta Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Nei, men hvis du bruker denne kalkulatoren vil de komme frem: http://www.dinside.no/php/art.php?id=101393 Tusen takk Det hjelper på :-D 0 Siter
tiliti Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 De tilbyr desverre ikke det, heldigvis egentlig. UPC suger! Ja nei jeg hadde vel neppe orket å holde meg til en isp jeg ikke likte heller jeg da. Hehe. Heldigvis er jeg veldig fornøyd med min tilbyder, og de tilbyr ip-telefoni. Regner med jeg blir å bytte, først og fremst fordi det blir greit å få alt på ett sted. www.bluecom.no 0 Siter
Prozak Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 De tilbyr desverre ikke det, heldigvis egentlig. UPC suger! Nah...UPC er helt glimrende. HVIS du har nye og gode linjer, selvfølgelig :-) "..............................." 0 Siter
Gjest vet ikke om så mange Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 hmm..jeg finner ikke noe om ip-telefoni på lyse sine hjemmesider. Overser jeg noe eller? Nei, det står lite på siden deres. Ring dem heller og få den info,-en du trenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.