Gå til innhold

Hva er dette

Anbefalte innlegg

Gjest atle88
Skrevet

For ca. tre uker siden havnet jeg til sengs med ei dame som var betydelig eldre enn meg. Jeg kjente henne ikke så godt, men hadde truffet henne to tre ganger før.

Nå har jeg fått en ekkel svie i pikken. Gul veske kommer ut, og jeg må skifte truse flere ganger om dagen.

Hva er dette for svineri?

Skrevet

Gonore? Ta en tur til legen du. Og bruk kondom neste gang.

Skrevet

Helt grusomt off topic, men det er interessant å lese fortellinger som dette der det blant annet gjøres rede for damens alder, type relasjon etc. - som om det angår det du spør om :-)

For det du spør om: Gå til lege.

Skrevet

Sikkert gonore, og nå har du kanskje, en gang for alle, lært at du ikke puler eldre damer ustraffa.

Gjest atle88
Skrevet

Sikkert gonore, og nå har du kanskje, en gang for alle, lært at du ikke puler eldre damer ustraffa.

Det lukta jo nyplukka epler av dama så jeg slo til.

Men hun måtte være mangeogfemti, for når seletøyet falt kom nedturen, men da var det for sent lissom.

Dette blir flaut hos legen altså.

hjertebarnet
Skrevet

Det lukta jo nyplukka epler av dama så jeg slo til.

Men hun måtte være mangeogfemti, for når seletøyet falt kom nedturen, men da var det for sent lissom.

Dette blir flaut hos legen altså.

Det har da ingen ting med alderen hennes å gjøre. Så utrolig barnslig du oppfører deg, med slike holdninger!

Når det gjelder legen din, har du da ingen plikt til å opplyse hvem du fikk det hos.

Skrevet

"at du ikke puler eldre damer ustraffa"

LOL! :-)

".............................."

Skrevet

I stedet for å kaste bort tid på å skrive innlegg og vente på svar her, så burde du ha brukt tiden til å komme deg til legen/legevakten. (hvis innlegget er seriøst, selvfølgelig)

".................................."

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Det har da ingen ting med alderen hennes å gjøre. Så utrolig barnslig du oppfører deg, med slike holdninger!

Når det gjelder legen din, har du da ingen plikt til å opplyse hvem du fikk det hos.

Hvis "atle88" henspeiler til fødselsåret, bør vi ta innlegget med en klype salt. Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten.

Skrevet

Hvis "atle88" henspeiler til fødselsåret, bør vi ta innlegget med en klype salt. Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten.

"Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten"

Det er vel få 17-åringer som feier over damer på 50+ også, tenker jeg :-)

"................................"

Skrevet

"Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten"

Det er vel få 17-åringer som feier over damer på 50+ også, tenker jeg :-)

"................................"

Det sier i alle fall MYE om damen.....-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"at du ikke puler eldre damer ustraffa"

LOL! :-)

".............................."

Selvmotsigende til tusen!

Skrevet

Selvmotsigende til tusen!

Hva er selvmotsigende? "LOL!" ?

"................................."

Skrevet

...jeg tror nok heller vi snakker om mål på vitale deler her.

Mest sannsynelig antall millimeter...;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva er selvmotsigende? "LOL!" ?

"................................."

"LOL"

Ble det for vanskelig?

Skrevet

"LOL"

Ble det for vanskelig?

Steike, nå må du kutte ut. Ødelegger du virkelig denne tråden fordi du bare MÅ prøve å finne noe å ta meg på - selv når det ikke er noe? "LOL" selvmotsigende? Det er altså selvmotsigende å le av noe humoristisk som blir sagt?

*rister på hodet*

"............................"

laguna1365380434
Skrevet

Steike, nå må du kutte ut. Ødelegger du virkelig denne tråden fordi du bare MÅ prøve å finne noe å ta meg på - selv når det ikke er noe? "LOL" selvmotsigende? Det er altså selvmotsigende å le av noe humoristisk som blir sagt?

*rister på hodet*

"............................"

*sympati*

Jeg tror ikke den der er helt riktig navla..;)

Hun fulgte etter meg også inn i en annen tråd, for å radbrekke noe jeg muligens hadde sagt for et år tilbake eller noe:-o

Jeg kan også finne på å huske hvilke nick jeg er ofte er enig med og liker, og tvert om,men det får da være grenser for ting.

Følge ttter folk sånn for å slenge med leppa, det blir teit..Og litt nifst!

:-)

Skrevet

*sympati*

Jeg tror ikke den der er helt riktig navla..;)

Hun fulgte etter meg også inn i en annen tråd, for å radbrekke noe jeg muligens hadde sagt for et år tilbake eller noe:-o

Jeg kan også finne på å huske hvilke nick jeg er ofte er enig med og liker, og tvert om,men det får da være grenser for ting.

Følge ttter folk sånn for å slenge med leppa, det blir teit..Og litt nifst!

Det hadde jo ikke vært så ille hvis de faktisk hadde sagt ting som henger på greip :-)

"..................................."

laguna1365380434
Skrevet

Det hadde jo ikke vært så ille hvis de faktisk hadde sagt ting som henger på greip :-)

"..................................."

Sant nok! Men det blir vel ikke så lett å være sammenhengende og logisk, hvis motivasjonen for å skrive i tråden bare er at man "ikke liker" et nick der..

(ikke det at jeg diskuterer det som var tema i DENNE tråden..Jeg synes bare det var på sin plass med litt symp..Det blir forskjellig..Synes i allefall jeg selv da;))

Skrevet

"LOL"

Ble det for vanskelig?

Hva er det du driver med egentlig. Følger du etter prozak fordi dere var uenige i en tråd.

Noe så latterlig.

Vi pleier da å ta en og en tråd og diskutere utfra innholdet i den og ikke drasse med gamle uenigheter inn i nye.

Ja, jeg bryr meg, men trodde du var godt voksen og da blir det rimelig dumt å holde på sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...