Gjest atle88 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 For ca. tre uker siden havnet jeg til sengs med ei dame som var betydelig eldre enn meg. Jeg kjente henne ikke så godt, men hadde truffet henne to tre ganger før. Nå har jeg fått en ekkel svie i pikken. Gul veske kommer ut, og jeg må skifte truse flere ganger om dagen. Hva er dette for svineri? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Gonore? Ta en tur til legen du. Og bruk kondom neste gang. 0 Siter
favn Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Helt grusomt off topic, men det er interessant å lese fortellinger som dette der det blant annet gjøres rede for damens alder, type relasjon etc. - som om det angår det du spør om :-) For det du spør om: Gå til lege. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Sikkert gonore, og nå har du kanskje, en gang for alle, lært at du ikke puler eldre damer ustraffa. 0 Siter
Gjest atle88 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Sikkert gonore, og nå har du kanskje, en gang for alle, lært at du ikke puler eldre damer ustraffa. Det lukta jo nyplukka epler av dama så jeg slo til. Men hun måtte være mangeogfemti, for når seletøyet falt kom nedturen, men da var det for sent lissom. Dette blir flaut hos legen altså. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det lukta jo nyplukka epler av dama så jeg slo til. Men hun måtte være mangeogfemti, for når seletøyet falt kom nedturen, men da var det for sent lissom. Dette blir flaut hos legen altså. Det har da ingen ting med alderen hennes å gjøre. Så utrolig barnslig du oppfører deg, med slike holdninger! Når det gjelder legen din, har du da ingen plikt til å opplyse hvem du fikk det hos. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Sikkert gonore, og nå har du kanskje, en gang for alle, lært at du ikke puler eldre damer ustraffa. "at du ikke puler eldre damer ustraffa" LOL! :-) ".............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 I stedet for å kaste bort tid på å skrive innlegg og vente på svar her, så burde du ha brukt tiden til å komme deg til legen/legevakten. (hvis innlegget er seriøst, selvfølgelig) ".................................." 0 Siter
Herbert Fjert og Tollef Tosk Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Det har da ingen ting med alderen hennes å gjøre. Så utrolig barnslig du oppfører deg, med slike holdninger! Når det gjelder legen din, har du da ingen plikt til å opplyse hvem du fikk det hos. Hvis "atle88" henspeiler til fødselsåret, bør vi ta innlegget med en klype salt. Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hvis "atle88" henspeiler til fødselsåret, bør vi ta innlegget med en klype salt. Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten. "Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten" Det er vel få 17-åringer som feier over damer på 50+ også, tenker jeg :-) "................................" 0 Siter
flisa Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 "Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten" Det er vel få 17-åringer som feier over damer på 50+ også, tenker jeg :-) "................................" Det sier i alle fall MYE om damen.....-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 "at du ikke puler eldre damer ustraffa" LOL! :-) ".............................." Selvmotsigende til tusen! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Selvmotsigende til tusen! Hva er selvmotsigende? "LOL!" ? "................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hvis "atle88" henspeiler til fødselsåret, bør vi ta innlegget med en klype salt. Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten. ...jeg tror nok heller vi snakker om mål på vitale deler her. Mest sannsynelig antall millimeter... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hva er selvmotsigende? "LOL!" ? "................................." "LOL" Ble det for vanskelig? 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 "LOL" Ble det for vanskelig? Steike, nå må du kutte ut. Ødelegger du virkelig denne tråden fordi du bare MÅ prøve å finne noe å ta meg på - selv når det ikke er noe? "LOL" selvmotsigende? Det er altså selvmotsigende å le av noe humoristisk som blir sagt? *rister på hodet* "............................" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Steike, nå må du kutte ut. Ødelegger du virkelig denne tråden fordi du bare MÅ prøve å finne noe å ta meg på - selv når det ikke er noe? "LOL" selvmotsigende? Det er altså selvmotsigende å le av noe humoristisk som blir sagt? *rister på hodet* "............................" *sympati* Jeg tror ikke den der er helt riktig navla.. Hun fulgte etter meg også inn i en annen tråd, for å radbrekke noe jeg muligens hadde sagt for et år tilbake eller noe:-o Jeg kan også finne på å huske hvilke nick jeg er ofte er enig med og liker, og tvert om,men det får da være grenser for ting. Følge ttter folk sånn for å slenge med leppa, det blir teit..Og litt nifst! :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 *sympati* Jeg tror ikke den der er helt riktig navla.. Hun fulgte etter meg også inn i en annen tråd, for å radbrekke noe jeg muligens hadde sagt for et år tilbake eller noe:-o Jeg kan også finne på å huske hvilke nick jeg er ofte er enig med og liker, og tvert om,men det får da være grenser for ting. Følge ttter folk sånn for å slenge med leppa, det blir teit..Og litt nifst! :-) Det hadde jo ikke vært så ille hvis de faktisk hadde sagt ting som henger på greip :-) "..................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Det hadde jo ikke vært så ille hvis de faktisk hadde sagt ting som henger på greip :-) "..................................." Sant nok! Men det blir vel ikke så lett å være sammenhengende og logisk, hvis motivasjonen for å skrive i tråden bare er at man "ikke liker" et nick der.. :-) (ikke det at jeg diskuterer det som var tema i DENNE tråden..Jeg synes bare det var på sin plass med litt symp..Det blir forskjellig..Synes i allefall jeg selv da;)) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 "LOL" Ble det for vanskelig? Hva er det du driver med egentlig. Følger du etter prozak fordi dere var uenige i en tråd. Noe så latterlig. Vi pleier da å ta en og en tråd og diskutere utfra innholdet i den og ikke drasse med gamle uenigheter inn i nye. Ja, jeg bryr meg, men trodde du var godt voksen og da blir det rimelig dumt å holde på sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.