Prozak Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Sant nok! Men det blir vel ikke så lett å være sammenhengende og logisk, hvis motivasjonen for å skrive i tråden bare er at man "ikke liker" et nick der.. :-) (ikke det at jeg diskuterer det som var tema i DENNE tråden..Jeg synes bare det var på sin plass med litt symp..Det blir forskjellig..Synes i allefall jeg selv da;)) Du har nok rett :-) "..............................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 "Få, om noen, 88-modeller, skriver på den måten" Det er vel få 17-åringer som feier over damer på 50+ også, tenker jeg :-) "................................" Mest sannsylig er han 88 år! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Mest sannsylig er han 88 år! Heh-heh :-) Jeg kan bare håpe at jeg er i stand til å pådra meg smitte på den måten når jeg blir så gammel :-) "............................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Heh-heh :-) Jeg kan bare håpe at jeg er i stand til å pådra meg smitte på den måten når jeg blir så gammel :-) "............................." Hehe.. å av en 100 år gammel dame da! Nice 0 Siter
tusseline Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Du har nok rett :-) "..............................." Må nok innrømme at etter det jeg har lest her de siste par dagene, så er jeg enig med deg og laguna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.