Gå til innhold

Kommer frustrerte fruer i reprise?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg fikk en telefon rett før det startet, så derfor fikk jeg ikke med meg kveldens episode.... Men ikke fortell hva som skjedde, for jeg skal nok få sett episoden!:)

hare1365380455
Skrevet

Tror ikke tv2 sender reprise...

Å..... Så får jeg få mannen min til å laste den ned.

Gjest togli
Skrevet

Jeg logga meg inn for å stille det samme spørsmålet som deg...

Tror du ikke jeg sovna på sofaen da!!! Utslitt etter feiringa idag tror jeg..

Utfra de andre svarene du har fått ser det ikke ut som det er håp om å få med seg episoden, nei :-(

Gjest togli
Skrevet

Å..... Så får jeg få mannen min til å laste den ned.

Når man laster ned slikt, får man da tekst på filmen?

hare1365380455
Skrevet

Jeg logga meg inn for å stille det samme spørsmålet som deg...

Tror du ikke jeg sovna på sofaen da!!! Utslitt etter feiringa idag tror jeg..

Utfra de andre svarene du har fått ser det ikke ut som det er håp om å få med seg episoden, nei :-(

Jeg skal be mannen min om å lete etter episoden på nettet.

hare1365380455
Skrevet

Når man laster ned slikt, får man da tekst på filmen?

Mannen min har lastet ned Lost, og da er det ikke tekst. Tror episodene blir lagt ut rett etter at de er sendt i USA. Kjenner du noen som kan ha tatt det opp? Kan jo hende man kan finne episoden med norsk/engelsk tekst på nettet. Skal prøve å finne det ut...

Gjest togli
Skrevet

Mannen min har lastet ned Lost, og da er det ikke tekst. Tror episodene blir lagt ut rett etter at de er sendt i USA. Kjenner du noen som kan ha tatt det opp? Kan jo hende man kan finne episoden med norsk/engelsk tekst på nettet. Skal prøve å finne det ut...

Supert om du finner det ut. Selv er jeg helt grønn på slikt...

Også akkurat forrige episode da!! Da var det døve involvert, så det skulle jeg gjerne ha sett!!

hare1365380455
Skrevet

Supert om du finner det ut. Selv er jeg helt grønn på slikt...

Også akkurat forrige episode da!! Da var det døve involvert, så det skulle jeg gjerne ha sett!!

Han sa at det var vanskelig å finne ting nå, da de gode sidene var lagt ned. Om han trodde ikke det var så lett å finne serien (både uten og med tekst)... Så vi får kanskje få noen her til å oppsummere episoden?

Gjest togli
Skrevet

Han sa at det var vanskelig å finne ting nå, da de gode sidene var lagt ned. Om han trodde ikke det var så lett å finne serien (både uten og med tekst)... Så vi får kanskje få noen her til å oppsummere episoden?

Takk for hjelpen iallefall :-)

Jeg kommer nok inn i det igjen når neste episode vises - og da skal jeg _ikke_ sovne altså!!!

hare1365380455
Skrevet

Takk for hjelpen iallefall :-)

Jeg kommer nok inn i det igjen når neste episode vises - og da skal jeg _ikke_ sovne altså!!!

Nei, du får prøve å holde deg våken....:) Kjedelig å gå glipp av en episode, men men.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...