Gå til innhold

Har alle her idealvekt?

Anbefalte innlegg

Gjest bolla pinnsvin på dol
Skrevet

Lurer veldig på om alle er slanke og sexy her på dol? Ingen som veier for mye+

Skrevet

Selvfølgelig. Vi kunne da ikke sittet på internett hvis vi var fete, da hadde vi vært ute og løpt i skog og mark hele tida.

Skrevet

Selvfølgelig. Vi kunne da ikke sittet på internett hvis vi var fete, da hadde vi vært ute og løpt i skog og mark hele tida.

*nikker veldig*

Skrevet

"da hadde vi vært ute og løpt i skog og mark hele tida"

Men hvis vi gjorde det, så hadde vi jo ikke vært fete. Iom. at vi sitter her, så må vi jo være fete.

"..................................."

Skrevet

*nikker veldig*

Ikke hør på flisa, hun hadde med seg staver i 17. mai-toget i dag! Hun vant så vidt foran politimesteren (målfoto)!

Skrevet

Ikke hør på flisa, hun hadde med seg staver i 17. mai-toget i dag! Hun vant så vidt foran politimesteren (målfoto)!

Må le - - var du der?

Det er det raskeste barnetoget jeg har gått i - så vi snakket faktisk om å ha med stavene - for folk var slitne da vi kom fram, så helt urkomisk ut - Plutten i 2.klasse sprang med fanen....:)

Skrevet

Må le - - var du der?

Det er det raskeste barnetoget jeg har gått i - så vi snakket faktisk om å ha med stavene - for folk var slitne da vi kom fram, så helt urkomisk ut - Plutten i 2.klasse sprang med fanen....:)

Nei, men jeg skulle gjerne ha vært! Jeg var i Tromsø, politimester Fyhn ser sprek ut, men må begynne å bli dårlig til beins. Jeg har aldri sett et tog gå langsommere (unntatt på vestfoldbanen?)

Gjest Persille
Skrevet

Slank - ja, sexy - noe usikkert, men er ganske sikker på jeg er det innimellom, ikke alltid... :)

Skrevet

Feit er jeg vel ikke, men 152,5 cm og 56 kg er ikke syltynt akkurat. :o)

Men kjæresten min synes jeg er akkurat passe så. :o) (så fikk jeg nevnt ham ennå en gang!)

Skrevet

Klart jeg er sexy! På mitt vis.

Jeg har aldri i hele mitt liv hatt vekt-"problemer" før nå de siste par årene.

Etter røykeslutt for 6,5 år siden gikk jeg opp 10 kg - og disse satte seg rundt midten. Har nå så vidt merket at de begynner å forsvinne - prøver å spise lite og ofte, og å røre meg litt mer planmessig.

Føler selv jeg har seks, sju kilo ned til idealvekta (den jeg hadde før i verden).

Dessuten har jeg født fire barn. Det kan man jo se :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har nok litt for mye på magen....

Så direkte slank er jeg ikke...

skorpionfisken
Skrevet

Nei, men jeg skulle gjerne ha vært! Jeg var i Tromsø, politimester Fyhn ser sprek ut, men må begynne å bli dårlig til beins. Jeg har aldri sett et tog gå langsommere (unntatt på vestfoldbanen?)

Ja, sant. Jeg gikk fra plass til plass og fikk se englebarna mine flere plasser i toget.

Min datter var helt forvirret etterpå. Mamma du var jo i hele byen, jeg så deg flere ganger jo....

Men om det var Fyhn som bestemte farta vet jeg ikke, han kunne vel ikke gå fortere for at ordfører Hermann skulle klare å henge på...

Er Fyhn frisk nå da eller er han bare tilbake for å få gå i 17-maitoget?

Gjest Bolla-Tottlå
Skrevet

Jeg har nok mange kilo for mye rundt rumpa og magen!!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hva er idealvekt? Og hvem bestemmer hva som er sexy?

Skrevet

Ja, sant. Jeg gikk fra plass til plass og fikk se englebarna mine flere plasser i toget.

Min datter var helt forvirret etterpå. Mamma du var jo i hele byen, jeg så deg flere ganger jo....

Men om det var Fyhn som bestemte farta vet jeg ikke, han kunne vel ikke gå fortere for at ordfører Hermann skulle klare å henge på...

Er Fyhn frisk nå da eller er han bare tilbake for å få gå i 17-maitoget?

Så hyggelig, da så jeg deg sikkert! :)) Jeg vet ikke om Fyhn er frisk eller ikke. Toget har hvertfall aldri gått saktere. Datteren min marsjerte og spilte seg fra skolen hun går på, innom tre gamlehjem og til byen, to timer i barnetoget, for så å spille på torget, på barneskolen hun går på, og til sist en og en halv time marsj og spill i brogertoget. Hun er sårbeint i dag. :)

Skrevet

Klærne passer, vekta har jeg kastet ut for mange år siden, og jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det.

Idealvekt vet jeg i grunn ikke hva er, i grunn.

En får værra som en er, når'n itte vart som en sku'!

Gjest Flystripa
Skrevet

Eh, nei...

Men jeg er unnskyldt for i år - jeg er veldig gravid, og har minst 20 kg i +. Jeg skal kjempe meg tilbake til min trivselsvekt. Kampen starter i juli.

Skrevet

Jeg veier ikke så mye. Men jeg trenger å begynne å trene. Kondisen er på bånn.

Det er vel ikke noe likhetstegn mellom slank og sexy? Det har ikke noe med antall kg å gjøre men har mer med utstråling å gjøre, det er i hvertfall min personlige mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...