Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig noen synes dette er litt sært, men føler for å dele det som gnager meg med noen. Ble kjent med en veldig hyggelig jente på byen for en tid tilbake og traff hverandre et par ganger etter første møte, uten at noe spesielt skjedde. Så en dag da jeg var på besøk hos henne satt vi i sofaen og så på tv, ble en uskyldig brytekamp om hva vi skulle se på tv'n. Fikk til slutt låst henne skikkelig fast, da merket jeg at hun trykket underlivet sitt hardt mot låret mitt og pustet tungt. Dette tente meg og lot en hånd gli ned i buksen hennes og begynte å fingre henne. Reiste meg etterhvert opp, og tok av henne buksen, hun lå på rygg med ansiktet mot en pute, fingret henne og ga henne oralsex i noen minutter før jeg kom inn i henne. Sovnet begge to etterpå. I ettertid har denne episoden plaget meg voldsomt psykisk, virket så kaldt og kynisk, føler meg som en overgriper. Hun lå på magen hele tiden, vi hadde ikke blikkontakt, og hun var helt passiv. Det ble ikke sagt noe om at hun ikke ville, men på den annen side sa hun ikke at hun ville ha sex heller. Tror den passiviteten freaket meg ut i etterkant. Gått meg helt til hodet og klarer ikke tenkte objektivt over det lenger, så håpet på synspunkter fra andre. Har hatt et fint vennskapsforhold i de to ukene som er gått siden dette, forøvrig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sex er bra

Tror neppe hun var med på noe hun ikke ville selv. Det var jo hun som tok første skrittet. Ikke heng deg opp i dette.Hun tente sikkert på å vise sin passivitet. Tror hun likte det svært godt, ellers hadde hun avbrutt det hele. Uansett er det for sent. Nyt heller tanken på deilig sex. Vi lever bare en gang, og livet er for kort til å gruble på slike ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/#findComment-1259293
Del på andre sider

Herbert Fjert og Tollef Tosk

Tror neppe hun var med på noe hun ikke ville selv. Det var jo hun som tok første skrittet. Ikke heng deg opp i dette.Hun tente sikkert på å vise sin passivitet. Tror hun likte det svært godt, ellers hadde hun avbrutt det hele. Uansett er det for sent. Nyt heller tanken på deilig sex. Vi lever bare en gang, og livet er for kort til å gruble på slike ting.

Den siste formuleringen din var litt uheldig, eh..? Det er mer et sunnhetstegn at han tenker slik. Så etter hvert, hvis det hele gjentar seg, vil de kjenne hverandre bedre og han vil ikke trenge å tenke slike tanker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/#findComment-1259487
Del på andre sider

Gjest rosa73

Synes det er ratrt hvis dere ikke har snakket om dette etterpå. Kan du ikke bare ta det opp med henne og si at du er usikker på hva hun tenker om det som skjedde? det hadde i hvert fall jeg satt pris på om jeg var henne.

Det er jo umulig å vite hva hun synes hvis ikke du snakker med henne eller hun gir noen tydelige signaler. Jeg er ikke enig med de som skriver at hun helt sikkert likte det. Det kan godt være, men synes du skal lytte til magefølelsen og ta det opp. En del jenter har ikke mot til å si nei og sette egne grenser i frykt for å bli avvist eller virke pripne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/#findComment-1259579
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Jeg synes nå dette hørtes bare deilig ut. Kan ikke helt skjønne hvorfor du skal ha en ekkel følelse for dette. Noen ganger er det deilig å være litt passiv og bare motta. Dessuten hadde hun ikke hatt lyst hadde hun vel sagt ifra.

Men du kan jo spørre henne neste gang dere er sammen, om hun likte det eller om hun synes du gikk litt fort fram. Mest sannsynlig likte hun det ;)

Forresten sier du lite om alderen deres, kan det hende hun er veldig uerfaren og ikke visste helt hva hun skulle gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/#findComment-1259623
Del på andre sider

Gjest Sex er bra

Den siste formuleringen din var litt uheldig, eh..? Det er mer et sunnhetstegn at han tenker slik. Så etter hvert, hvis det hele gjentar seg, vil de kjenne hverandre bedre og han vil ikke trenge å tenke slike tanker.

Ja ja jeg mente det nå ikke at han ikke skulle ha sperringer da. Tenkte kun i den anledningen han skrev om. Ingen skade er vel skjedd ut fra det han skriver. Nå kan det jo ligge andre ting bak som ikke kom frem i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/#findComment-1259842
Del på andre sider

Jeg synes nå dette hørtes bare deilig ut. Kan ikke helt skjønne hvorfor du skal ha en ekkel følelse for dette. Noen ganger er det deilig å være litt passiv og bare motta. Dessuten hadde hun ikke hatt lyst hadde hun vel sagt ifra.

Men du kan jo spørre henne neste gang dere er sammen, om hun likte det eller om hun synes du gikk litt fort fram. Mest sannsynlig likte hun det ;)

Forresten sier du lite om alderen deres, kan det hende hun er veldig uerfaren og ikke visste helt hva hun skulle gjøre?

Hun er 20 og jeg et par år eldre. Hadde en prat om sex generellt i dag, hun er atskillig mer erfaren en meg fikk jeg inntrykk, uten at jeg er debutant selv. Sa også at hun likte å føle at hun "ikke" var i kontroll over tingene.

Har tenkt litt over det her det siste døgnet, og går ut i fra at en voksen jente med et relativt aktivt sexliv bak seg ville gitt klart uttrykk for det om det var noe hun ikke ville. Og hadde hun på noen måte gitt uttrykk verbalt eller fysisk for at hun ikke ville, hadde jeg sluttet tvert.

Hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg hadde tråkket grovt over noens intimgrenser.

Vet ikke hvorfor jeg har vært så plaget av akkurat dette. Mulig jeg ikke har opplevd denne "settingen" før. Tidligere partnere har det alltid vært litt mer kos først. Uvant at det skjedde så "automatisk". Er vel bare noe å trekke lærdom av

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/#findComment-1260076
Del på andre sider

Mary Poppins

Hun er 20 og jeg et par år eldre. Hadde en prat om sex generellt i dag, hun er atskillig mer erfaren en meg fikk jeg inntrykk, uten at jeg er debutant selv. Sa også at hun likte å føle at hun "ikke" var i kontroll over tingene.

Har tenkt litt over det her det siste døgnet, og går ut i fra at en voksen jente med et relativt aktivt sexliv bak seg ville gitt klart uttrykk for det om det var noe hun ikke ville. Og hadde hun på noen måte gitt uttrykk verbalt eller fysisk for at hun ikke ville, hadde jeg sluttet tvert.

Hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg hadde tråkket grovt over noens intimgrenser.

Vet ikke hvorfor jeg har vært så plaget av akkurat dette. Mulig jeg ikke har opplevd denne "settingen" før. Tidligere partnere har det alltid vært litt mer kos først. Uvant at det skjedde så "automatisk". Er vel bare noe å trekke lærdom av

Det høres ut som du har bekymret deg ganske unødvendig :)

Jeg vil også tilføye at jeg er som henne, liker at kjæresten dominere over meg når det kommer til sex.

Og hvis hun er sånn hun og så er det en god mulighet for at det er derfor hun oppførte seg slik.

I tillegg har du nok helt rett når du sier at hun ville sagt ifra om hun ikke ville.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184758-ekkel-f%C3%B8lelse/#findComment-1260165
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...