Gå til innhold

apropos hobbytråden, hva heter sånn....

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

hva heter sånn greie hvor man tar fotos/bilder og limer/lakker på esker/ skapdører/ting? Hvis dere skjønner.....

Gjest engel 49+
Skrevet

Decoupage?

jepp! takk! ..skal se om jeg finner link...

Gjest engel 49+
Skrevet

jepp! takk! ..skal se om jeg finner link...

http://www.dinhobby.no/index.php?ID=158

Noen her som vet om man kan klippe ut mønstre fra tekstil, fx gardinstoff?

Det er visst mest brukt servietter og sånn ..og det er jo mye tynnere :|

fru Burlefot
Skrevet

Decoupage?

Vet du om man kan bruke denne teknikken med fotografier også? Eller blir fotopapir for tykt?

Gjest engel 49+
Skrevet

Vet du om man kan bruke denne teknikken med fotografier også? Eller blir fotopapir for tykt?

det sto jo at det hadde vært varienrende resultt med foto, tror jeg. Men det jeg er mest redd for, er om det går i oppløsning av lakk/lim. Ikke at det er for tykt. Selv om det ser mer ut til å "gå i ett", hvis det er tynt, seff.

fru Burlefot
Skrevet

det sto jo at det hadde vært varienrende resultt med foto, tror jeg. Men det jeg er mest redd for, er om det går i oppløsning av lakk/lim. Ikke at det er for tykt. Selv om det ser mer ut til å "gå i ett", hvis det er tynt, seff.

Jeg leste nettopp et sted at man kunne "skrelle av" et par lag av fotopapiret for å få bedre resultat. Det jeg oppfatter som problemet er at det er usikkert hvordan papiret kommer til å reagere. Med andre ord er det vel egentlig bare å prøve. Skal sende bilder avgårde til trykking nå, og så får vi se.. :-)

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg leste nettopp et sted at man kunne "skrelle av" et par lag av fotopapiret for å få bedre resultat. Det jeg oppfatter som problemet er at det er usikkert hvordan papiret kommer til å reagere. Med andre ord er det vel egentlig bare å prøve. Skal sende bilder avgårde til trykking nå, og så får vi se.. :-)

Fortell åssen det går da... *er spent*. Regner med at du får prøvd dette får jeg får ut finger'n selv....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...