Gjest engel 49+ Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 hva heter sånn greie hvor man tar fotos/bilder og limer/lakker på esker/ skapdører/ting? Hvis dere skjønner..... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Decoupage? jepp! takk! ..skal se om jeg finner link... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 jepp! takk! ..skal se om jeg finner link... http://www.dinhobby.no/index.php?ID=158 Noen her som vet om man kan klippe ut mønstre fra tekstil, fx gardinstoff? Det er visst mest brukt servietter og sånn ..og det er jo mye tynnere :| 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Decoupage? Vet du om man kan bruke denne teknikken med fotografier også? Eller blir fotopapir for tykt? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Vet du om man kan bruke denne teknikken med fotografier også? Eller blir fotopapir for tykt? det sto jo at det hadde vært varienrende resultt med foto, tror jeg. Men det jeg er mest redd for, er om det går i oppløsning av lakk/lim. Ikke at det er for tykt. Selv om det ser mer ut til å "gå i ett", hvis det er tynt, seff. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 det sto jo at det hadde vært varienrende resultt med foto, tror jeg. Men det jeg er mest redd for, er om det går i oppløsning av lakk/lim. Ikke at det er for tykt. Selv om det ser mer ut til å "gå i ett", hvis det er tynt, seff. Jeg leste nettopp et sted at man kunne "skrelle av" et par lag av fotopapiret for å få bedre resultat. Det jeg oppfatter som problemet er at det er usikkert hvordan papiret kommer til å reagere. Med andre ord er det vel egentlig bare å prøve. Skal sende bilder avgårde til trykking nå, og så får vi se.. :-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg leste nettopp et sted at man kunne "skrelle av" et par lag av fotopapiret for å få bedre resultat. Det jeg oppfatter som problemet er at det er usikkert hvordan papiret kommer til å reagere. Med andre ord er det vel egentlig bare å prøve. Skal sende bilder avgårde til trykking nå, og så får vi se.. :-) Fortell åssen det går da... *er spent*. Regner med at du får prøvd dette får jeg får ut finger'n selv....! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.