Gå til innhold

Kontaktlinser på nett - hvor?

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

Noen her inne som vet et bra sted på nettet hvor jeg kan bestille linser?

Raskt og rimelig :)

Skrevet

Jeg stemmer for www.lenses4net.no

Leverer på ca 3 dager, inkl postgang, koster lite og jeg har overhodet aldri hatt problemer med dem.

Bare husk å bestill pakker som PER PAKKE koster under 200 kroner (f.eks dagslinser, 30 stk), de deler opp forsendelsen for deg slik at du slipper toll-greier. 9 pakker under kr 200 per stk f.eks. Ser helt latterlig ut i postkassen, men siden du ikke betaler porto så sparer du på dette.

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg stemmer for www.lenses4net.no

Leverer på ca 3 dager, inkl postgang, koster lite og jeg har overhodet aldri hatt problemer med dem.

Bare husk å bestill pakker som PER PAKKE koster under 200 kroner (f.eks dagslinser, 30 stk), de deler opp forsendelsen for deg slik at du slipper toll-greier. 9 pakker under kr 200 per stk f.eks. Ser helt latterlig ut i postkassen, men siden du ikke betaler porto så sparer du på dette.

Men hvordan dele opp? Jeg bruker natt/dag linser. De kommer i pakke på 6 a kr 510,-; lander da på kr 1.1.020,- + toll og moms = 1.413,-.

Minelinser.no havner på kr 1.320,- og LensWay på kr 1.340,-.

Skrevet

Men hvordan dele opp? Jeg bruker natt/dag linser. De kommer i pakke på 6 a kr 510,-; lander da på kr 1.1.020,- + toll og moms = 1.413,-.

Minelinser.no havner på kr 1.320,- og LensWay på kr 1.340,-.

Ja, så lenge du bruker sære ting som bare kommer i dyre pakker så ville jeg heller holdt meg til norske ja.

Tvillingmamma
Skrevet

Ja, så lenge du bruker sære ting som bare kommer i dyre pakker så ville jeg heller holdt meg til norske ja.

Sært og sært :) I mine 12-13 år som linsebruker har jeg vært gjennom det meste av linsetyper. Nå er jeg veldig fornøyd med dag/nattlinser og har akkurat bestilt fra mine linser.

Uansett kommer jeg rimeligere ut enn å kjøpe fra optiker. Penger spart er penger tjent!

Skrevet

Sært og sært :) I mine 12-13 år som linsebruker har jeg vært gjennom det meste av linsetyper. Nå er jeg veldig fornøyd med dag/nattlinser og har akkurat bestilt fra mine linser.

Uansett kommer jeg rimeligere ut enn å kjøpe fra optiker. Penger spart er penger tjent!

Tenkte egentlig mer på sære eller dyre, har en venninne som må ha veldig sære linser, de er også billigere hos norske nettbutikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...