Gå til innhold

Inspirert av koldtbord tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det selve aspik gelen du spør om?

bruker ellers ingen saus til den vi.

det var oppskriften på den sausen ChiengMai serverte _til_ cabareten jeg var ute etter. Ikke selve aspik sausen....

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Dorthe

5

• pjusken

4

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke noe fiksfakseri med den, og siden jeg ikke kjenner deg kan du godt få den (det er ikke noen som pleier få oppskriften, nemlig.)

Cabaretsaus.

1 beger lettrømme

1 pk remulade

1-2 ss Bostonagurker

1-2 ts karri (jeg bruker den sterke typen, og da er 1 ts nok)

Litt gressløk eller finhakket grønt fra purre.

Sausen må trekke en time eller to for å få frem smaken skikkelig, og da får den flott farge også.

tuuuusen takk! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Cabaret - aspik - who cares?! *S*

Det blir ikke noe finere om man kaller vaskehjelpa for parkettkosmetolog heller! ;-)

Aspik er selve geleen, eller gelepulveret for den del.

Gjest girasol
Skrevet

Det hørtes ut som et godt koldtbord, variert med noe alle liker.

Jeg ønsker meg fremdeles Tapas koldtbord, det vil jeg ha hvis jeg gifter meg (eller når) http://www.fraticatering.no/menu.php?cPath=6

Mmm, DET så bra godt ut det!!! :-) Men koldtbordet til midia høres nammis ut det og! :-)

Skrevet

Aspik er selve geleen, eller gelepulveret for den del.

*he he* Skjønte det da! ;-)

Mitt poeng var at det ikke smaker godt uansett hva du kaller det! ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

*he he* Skjønte det da! ;-)

Mitt poeng var at det ikke smaker godt uansett hva du kaller det! ;-)

Jeg elsker cabaret når den er tillaget på rette måten. Dvs min måte. :-)

Skrevet

Jeg hadde spist opp all rakfisken din også :o)

Masse nydelige mat og jeg tror ungene mine hadde synes det samme.

Skrevet

Jeg har visst aldri smakt rakfisk.

Da har du gått glipp av noe. Det har vært det beste jeg vet siden jeg var 1,5 år og smakte det for første gang :o)

hare1365380455
Skrevet

Da har du gått glipp av noe. Det har vært det beste jeg vet siden jeg var 1,5 år og smakte det for første gang :o)

Jeg må jo få smakt det en gang! Har man det på brødskiva?

Skrevet

Jeg må jo få smakt det en gang! Har man det på brødskiva?

Det er godt på flatbrød med meierismør, rømme og rå løk. Jeg er egentlig mest vant til å få det til middag med kokte poteter ved siden av også. Fast annendags julemiddag da jeg var liten. Men da nøt jeg det uten øl og aquavit ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde spist opp all rakfisken din også :o)

Masse nydelige mat og jeg tror ungene mine hadde synes det samme.

Hadde du tatt all rakfisken hadde du nok havnet i en real slosskamp med meg. :-)

Skrevet

Der var det jo masse godt og både jeg og ungene hadde blitt gode og mette på det der! Koldtbordet vi varpå var nok meget "strippet" for å si det sånn...

Gjest midia
Skrevet

Der var det jo masse godt og både jeg og ungene hadde blitt gode og mette på det der! Koldtbordet vi varpå var nok meget "strippet" for å si det sånn...

Tror jeg må be hjem alle dolere med familie neste 17 mai jeg*LoL*

Skrevet

:-)

Både min bedre halvdel og meg hadde spist det meste der. Lille Trille hadde nok rynket på nesen av morrpølse... Og rakfisk også sikkert, men ellers tror jeg det skulle gått bra.

MVH

Skrevet

Masse godt her!

Både ungene og jeg hadde nok blitt mette...

Skrevet

Hadde du tatt all rakfisken hadde du nok havnet i en real slosskamp med meg. :-)

Vi hadde vel heller delt brodelig tenker jeg og kost oss :o)

Skrevet

Jeg hadde ikke grini om du hadde fjernet aspiken og kalkunpølsa....ellers hadde alt det andre gått ned på høykant. Ungene hadde garantert spist spekeskinke,skinkestek, røkt svinebog, kylling, karbonader, loff og smør.

Skrevet

Tror jeg må be hjem alle dolere med familie neste 17 mai jeg*LoL*

Da har jeg reservert 17.mai 2006...du får komme tilbake når det nærmer seg mht tid og sted!

Juhuuuu....:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi hadde vel heller delt brodelig tenker jeg og kost oss :o)

Det hadde nok vært det beste, ja. :-D

Skrevet

Jeg elsker cabaret når den er tillaget på rette måten. Dvs min måte. :-)

OK! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...