Gjest god bedring Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Når jeg er forkjølet tenker jeg ikke på meg som syk... Og når jeg er syk orker jeg heller ikke se film.... Men filmtips skal du få! "Finding Nemo", "Anchorman", "Cold mountain", "Thelma and Louise", "Ringenes herre 1-3", "National treasure", "Pirates of the Caribbean". 0 Siter
Gjest forsøla Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Når jeg er forkjølet tenker jeg ikke på meg som syk... Og når jeg er syk orker jeg heller ikke se film.... Men filmtips skal du få! "Finding Nemo", "Anchorman", "Cold mountain", "Thelma and Louise", "Ringenes herre 1-3", "National treasure", "Pirates of the Caribbean". Hmmm,nei kanskje jeg ikke er syk.Bare litt mye dett i nesa, feber, streptokokker i halsen, bihulebetennelse.Ellers frisk som en fisk:) Takk for gode filmforslag:) 0 Siter
Gjest god bedring Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hmmm,nei kanskje jeg ikke er syk.Bare litt mye dett i nesa, feber, streptokokker i halsen, bihulebetennelse.Ellers frisk som en fisk:) Takk for gode filmforslag:) Hm, da er du nok litt syk ja! Håper du får sett noen gode filmer. Har du fått leid noen? 0 Siter
Gjest fortsatt litt syk..... Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hm, da er du nok litt syk ja! Håper du får sett noen gode filmer. Har du fått leid noen? Nei.....orker ikke.vært hos legen.bronkitt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.