Kvinna Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Jeg mente at du kunne kjøpe en pakke med ferdigstekte lapper. Åh :-) Visste ikke at det finnes engang, jeg :-) Takk for tips! 0 Siter
Gjest til kvinna Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Åh :-) Visste ikke at det finnes engang, jeg :-) Takk for tips! Jeg synes de er best de som er på Mega, men de har også lapper på Kiwi. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Mm...Takk :-) Din *middagsredder* :-) Væsågod! har hatt endel vonde skuldre selv så jeg vet hvordan det er. 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hatting flutes eller avlange rundstykker - del dem i to Så tar du en skinkeboks og skjærer opp skinke i små biter (om du klarer det da... rasper ost i like stor mengde og har oppi en bolle. Så heller du på fløte mens du gnir med hendene til en gugge....skal ha samme konsistens som kjøttdeig. Så legger du en liten kladd av det på hvert rundstykke og setter i ovnen på 200 til osten har smeltet. LIDDELIG godt - Is med coctailblanding kan du ha til dessert. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hatting flutes eller avlange rundstykker - del dem i to Så tar du en skinkeboks og skjærer opp skinke i små biter (om du klarer det da... rasper ost i like stor mengde og har oppi en bolle. Så heller du på fløte mens du gnir med hendene til en gugge....skal ha samme konsistens som kjøttdeig. Så legger du en liten kladd av det på hvert rundstykke og setter i ovnen på 200 til osten har smeltet. LIDDELIG godt - Is med coctailblanding kan du ha til dessert. Det hørtes "fali" godt ut! 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Det hørtes "fali" godt ut! Det er det - -jeg bruker å lage sånne - haugevis i barnebursdager - og vi voksne står på kjøkkenet og hiver innpå vi også. Alle liker det der 0 Siter
Kvinna Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Fortell da - - hva ble det til? Det ble tomatsuppe, hjemmelagd - av samboer'n ;-) Med ostemuffins. Han kom heldigvis hjem før vi trodde! Men oste-fløte-skinke-tingen din skal prøves i helga! :-) Nevnte den for sambo, og han spurte hvor jeg hadde hørt om det... Uten å tenke meg noe mer om sier jeg "Av Flisa, hun har ikke møtt noen som ikke liker det!" ...som om det var den naturligste ting i verden. Han ble litt stille (lurte nok på om vi virkelig kjenner noen som heter flisa) - også sa han med tvil og skepsis i stemmen..."eh..flisa?...er det noen på doktor online?" Hehe - og det var det jo! :-) God helg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.