Gå til innhold

Hjelp! Middagsgjester i kveld, men kan nesten ikke løfte armene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mente at du kunne kjøpe en pakke med ferdigstekte lapper.

Åh :-) Visste ikke at det finnes engang, jeg :-)

Takk for tips!

Gjest til kvinna
Skrevet

Åh :-) Visste ikke at det finnes engang, jeg :-)

Takk for tips!

Jeg synes de er best de som er på Mega, men de har også lapper på Kiwi.

Skrevet

Mm...Takk :-)

Din *middagsredder* :-)

Væsågod! har hatt endel vonde skuldre selv så jeg vet hvordan det er.

Skrevet

Hatting flutes eller avlange rundstykker - del dem i to

Så tar du en skinkeboks og skjærer opp skinke i små biter (om du klarer det da... rasper ost i like stor mengde og har oppi en bolle.

Så heller du på fløte mens du gnir med hendene til en gugge....skal ha samme konsistens som kjøttdeig.

Så legger du en liten kladd av det på hvert rundstykke og setter i ovnen på 200 til osten har smeltet.

LIDDELIG godt - Is med coctailblanding kan du ha til dessert.

Skrevet

Hatting flutes eller avlange rundstykker - del dem i to

Så tar du en skinkeboks og skjærer opp skinke i små biter (om du klarer det da... rasper ost i like stor mengde og har oppi en bolle.

Så heller du på fløte mens du gnir med hendene til en gugge....skal ha samme konsistens som kjøttdeig.

Så legger du en liten kladd av det på hvert rundstykke og setter i ovnen på 200 til osten har smeltet.

LIDDELIG godt - Is med coctailblanding kan du ha til dessert.

Det hørtes "fali" godt ut!

Skrevet

Det hørtes "fali" godt ut!

Det er det - -jeg bruker å lage sånne - haugevis i barnebursdager - og vi voksne står på kjøkkenet og hiver innpå vi også. Alle liker det der :)

Skrevet

Fortell da - - hva ble det til? :)

Det ble tomatsuppe, hjemmelagd - av samboer'n ;-) Med ostemuffins. Han kom heldigvis hjem før vi trodde!

Men oste-fløte-skinke-tingen din skal prøves i helga! :-) Nevnte den for sambo, og han spurte hvor jeg hadde hørt om det...

Uten å tenke meg noe mer om sier jeg "Av Flisa, hun har ikke møtt noen som ikke liker det!" ...som om det var den naturligste ting i verden.

Han ble litt stille (lurte nok på om vi virkelig kjenner noen som heter flisa) - også sa han med tvil og skepsis i stemmen..."eh..flisa?...er det noen på doktor online?"

Hehe - og det var det jo! :-)

God helg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...