Mirabell Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg synes det er pussig at Fyrand påstår at trening ikke har noen effekt. For jeg kan aldri huske å ha sett idrettskvinner med bulkete lår, verken "i virkeligheten" eller på TV. Friidrettsdamene har jo minimal shorts på seg, og da burde vi ha sett det om de hadde hatt det. Han sier at det er underhudsfett, og at slanking kan hjelpe noe. Og idrettsstjerner har jo ofte minimalt med underhudsfett. Dessuten er mange av idrettssjernene unge. 0 Siter
Freya Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg synes det er pussig at Fyrand påstår at trening ikke har noen effekt. For jeg kan aldri huske å ha sett idrettskvinner med bulkete lår, verken "i virkeligheten" eller på TV. Friidrettsdamene har jo minimal shorts på seg, og da burde vi ha sett det om de hadde hatt det. Toppidrettsutøvere har vel ikke så mye fett på kroppen i utgangspunktet, og med den strenge dietten og all treningen så legger de vel ikke på seg så mye fett at det blir cellulitter av det heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hadde jeg gått på helsestudio hadde jeg vel ikke trengt å spørre her... Når du får gode tips her, er det utakknemlig og unødvendig å svare såpass frekt tilbake! Forøvrig kan trening hjelpe ja - både jogging og sykling. På helsestudio finnes det egne apparater for trening av lår og rumpe. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jeg synes ihvertfall det hjalp etterat jeg begynte med jogging for mange, mange år siden. Kremer har jeg ikke særlig tro på. Lykke til! Synes det hjalp etter en mnd jeg:) Og nå skal jeg utvide løypa mi til 40 minutter i løpet av neste uke, så da hjelper det kanskje enda mer? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Synes det hjalp etter en mnd jeg:) Og nå skal jeg utvide løypa mi til 40 minutter i løpet av neste uke, så da hjelper det kanskje enda mer? 40 min. høres veldig bra ut, det samme som jeg jogger hver gang. Jeg har prøvd mange typer trening, men jogginga er det jeg liker best. Synes jeg får brukt hele kroppen da og når vi kommer hjem ette joggeturen og kroppen er varm så er det greit å ta noen øvelser også. Ikke hver gang jeg gjør det, men innimellom. Synes også det er godt å være sliten på den måten vi blir etter en joggetur, føler virkelig å ha "jobba" med kroppen min. Ikke bare for musklene er dette bra, men også for hjerte/lungefunksjonen. Frisk luft får vi jo også. Kondisjonen blir også bedre og bedre...! Lykke til videre! 0 Siter
Gjest ikke bikini? Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Når du får gode tips her, er det utakknemlig og unødvendig å svare såpass frekt tilbake! Forøvrig kan trening hjelpe ja - både jogging og sykling. På helsestudio finnes det egne apparater for trening av lår og rumpe. Når noen svarer dumt, får de ikke noe høflig svar tilbake. Alle som har gitt saklige og fine svar har jeg da vært høflig mot, og satte pris på. Kverulanter liker jeg ikke. 0 Siter
Babette Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Toppidrettsutøvere har vel ikke så mye fett på kroppen i utgangspunktet, og med den strenge dietten og all treningen så legger de vel ikke på seg så mye fett at det blir cellulitter av det heller. Nei, men man trenger ikke å drive toppidrett eller være mager for å forebygge cellulitter ved hjelp av trening. Og det er det poenget jeg synes Fyrand forkludrer. 0 Siter
Babette Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Han sier at det er underhudsfett, og at slanking kan hjelpe noe. Og idrettsstjerner har jo ofte minimalt med underhudsfett. Dessuten er mange av idrettssjernene unge. Stjernene på banen er unge, men i maraton kan de fort vekk være opp mot 40. Men disse er som regel temmelig magre. Jeg synes likevel at Fyrand undervurderer betydningen av trening for å forebygge cellulitter. Men så tar jeg uansett ikke alt han sier for god fisk: Han har også uttalt at kostholdet ikke har noe å si for kviser. Og der tror jeg mange har opplevd en klar sammenheng. Da jeg selv var i kvisealderen, kunne jeg straks se utslag hvis jeg spiste sjokolade, kaker og sterkt krydret mat. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 40 min. høres veldig bra ut, det samme som jeg jogger hver gang. Jeg har prøvd mange typer trening, men jogginga er det jeg liker best. Synes jeg får brukt hele kroppen da og når vi kommer hjem ette joggeturen og kroppen er varm så er det greit å ta noen øvelser også. Ikke hver gang jeg gjør det, men innimellom. Synes også det er godt å være sliten på den måten vi blir etter en joggetur, føler virkelig å ha "jobba" med kroppen min. Ikke bare for musklene er dette bra, men også for hjerte/lungefunksjonen. Frisk luft får vi jo også. Kondisjonen blir også bedre og bedre...! Lykke til videre! Takk du:) Begynner faktisk å trives med å jogge nå. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Takk du:) Begynner faktisk å trives med å jogge nå. Det skjønner jeg godt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.