Gå til innhold

FU : grill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvordan gjør du det egentlig med gassgrillen. Står den konstant på verandaen? For den er vel alt for stor til å drasse frem og tilbake til kjeller/garasje. Lenker du den fast?

Her hadde jeg aldri tørt å la noe slik stå, uten å bolte det fast. Sjansen for at den ville blitt stjålet når vi var vekk er da meget stor.

Den står på en veranda som er låst med overbygg og dør :)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

10

• flisa

6

• morsan

5

• annegunn

4

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Kullgrill.

Vi fikk oss en gassgrill, men den ble fort stuet bort, foreldrene mine bruker den.

For oss er det bare kull som gjelder.

Skrevet

"Skulle gjerne hatt elektrisk grill på hytta også jeg, men der er det ikke strøm....)) Så da hadde i allefall maten vært kald."

Hehe, ja da går jo ikke det så bra :-)

Hvis jeg skal velge det jeg syntes er best å grille, så må det være koteletter som er ned-dynket i grillkrydder.

IKKE sommerkoteletter, den røktsmaken er fæl, men det er min smak :-)

Somemrkoteletter er til for å plage folk, tror jeg! *grøss*

Jeg spiser grillet maiskolber! NAM! - og laks!

Skrevet

Det går stort sett i engangsgrill.. Men vi har også tilgang til en fellesgrill som vi deler med naboene, det er en god gammeldags kullgrill.

Skrevet

Den står på en veranda som er låst med overbygg og dør :)

Ja da er det jo greit. Jeg har stor nok veranda i massevis og et lite overbygg som kunne dekket for regn - eventuellt lagt noe over, hvis det hvirkelig høljet i alle retninger.

Men innebygget har jeg ikke, så da får jeg ikke låst. Vel, uansett så er ikke gassgrill det jeg ønsker meg mest akkurat. Selv om det jo høres veldig lettvindt ut.

Jeg har ikke lange biten fra kjøkkenet til verandaen heller, så det problemet med drass at og fram (som noen beskriver over her), har jeg ikke.

Går bare tver igjennom stuen og ut på verandaen, eller tar maten inn og spiser den i stua :-)

Skrevet

Somemrkoteletter er til for å plage folk, tror jeg! *grøss*

Jeg spiser grillet maiskolber! NAM! - og laks!

"Somemrkoteletter er til for å plage folk, tror jeg! *grøss*"

Det tror jeg også. Har mer enn en gang lurt på hvorfor de røyker dem (neida ikke røyke som i sigarett ;)

Hjelper jo ikke om de er aldri så billige, når de smaker grusomt. Jeg har enda ikke hørt om noen som syntes sommerkoteletter er noe godt, men noen må det tydeligvis være.

"Jeg spiser grillet maiskolber! NAM! - og laks!"

Den er jeg med på - det er godt :-)

OG grillspid med biff, sopp, løk, paprika og masse annet man måtte finne. Det er snadder.

Hmmm, er visst noe grillmat jeg liker allikevel gitt :-)

Skrevet

"Somemrkoteletter er til for å plage folk, tror jeg! *grøss*"

Det tror jeg også. Har mer enn en gang lurt på hvorfor de røyker dem (neida ikke røyke som i sigarett ;)

Hjelper jo ikke om de er aldri så billige, når de smaker grusomt. Jeg har enda ikke hørt om noen som syntes sommerkoteletter er noe godt, men noen må det tydeligvis være.

"Jeg spiser grillet maiskolber! NAM! - og laks!"

Den er jeg med på - det er godt :-)

OG grillspid med biff, sopp, løk, paprika og masse annet man måtte finne. Det er snadder.

Hmmm, er visst noe grillmat jeg liker allikevel gitt :-)

Hi hi, jeg synes sommerkoteletter er godt så lenge det kun er en fettrand rundt. Men de store med masse fett, kan jeg stå over :o)

Skrevet

Jeg synes egentlig hele denne særnorske (?) grillbølgen er noe oppskrytt.

God mat er godt, men jeg greier ikke helt å ta fullstendig av.

Kulegrill her.

Skrevet

Hi hi, jeg synes sommerkoteletter er godt så lenge det kun er en fettrand rundt. Men de store med masse fett, kan jeg stå over :o)

Hehe ja, men du er kjerringa mot strømmen ;)

Skrevet

Hehe ja, men du er kjerringa mot strømmen ;)

Er jeg så vanskelig da ;o)

Gjest uttern
Skrevet

Gassgrill og er så fornøyd med den at vi har en hjemme og en ved hytta.

Vi griller flere ganger i uka og vi griller både kjøtt, pølser og fisk på den gjerne med bakte poteter til.

Jeg liker så godt grillmat ikke bare fordi det er godt, men også fordi det er manneni huset som griller. Deilig å slippe all matlagingen....og koser meg med å lage bare litt tilbehør.

Engangsgrill brukes om vinteren når vi er på tur og ikke gidder å ta med vedkubber!

Skrevet

Vi har gassgrill - og er veldig fornøyd med det.

Det tok så alt for lang tid å vente på at køla skulle bli varme, og smaken er den samme -

synes

Skrevet

Ja da er det jo greit. Jeg har stor nok veranda i massevis og et lite overbygg som kunne dekket for regn - eventuellt lagt noe over, hvis det hvirkelig høljet i alle retninger.

Men innebygget har jeg ikke, så da får jeg ikke låst. Vel, uansett så er ikke gassgrill det jeg ønsker meg mest akkurat. Selv om det jo høres veldig lettvindt ut.

Jeg har ikke lange biten fra kjøkkenet til verandaen heller, så det problemet med drass at og fram (som noen beskriver over her), har jeg ikke.

Går bare tver igjennom stuen og ut på verandaen, eller tar maten inn og spiser den i stua :-)

se her:

http://www.xpublish.no/tv/xp/pub/mx/filer/5004760_Yale_Hagen.pdf

Skrevet

Neida, slettes ikke :-)

Skrevet

I såfall ikke verre enn meg, for jeg liker også sommerkoteletter! :-)

Liker røkte pølser og røkt pinnekjøtt også, jeg! ;-)

Skrevet

I såfall ikke verre enn meg, for jeg liker også sommerkoteletter! :-)

Liker røkte pølser og røkt pinnekjøtt også, jeg! ;-)

Da er vi i hvert fall enig i det :o) Jeg er ikke så veldig glad i pølser da men det gjelder alle pølser.

Skrevet

Da er vi i hvert fall enig i det :o) Jeg er ikke så veldig glad i pølser da men det gjelder alle pølser.

det aller verste jeg vet et bayonneskinke - det er så heslig at jeg vil ikke se andre spise det en gang! hehe

Skrevet

det aller verste jeg vet et bayonneskinke - det er så heslig at jeg vil ikke se andre spise det en gang! hehe

vet ikke om jeg har smakt det, men røkt svinekam er også veldig godt!!

I det hele tatt liker jeg mye røkt mat! :-)

Unntatt røkalaks, da! *he he*

Skrevet

vet ikke om jeg har smakt det, men røkt svinekam er også veldig godt!!

I det hele tatt liker jeg mye røkt mat! :-)

Unntatt røkalaks, da! *he he*

Røkalaks er GODT! hehe

Skrevet

Vi har gassgrill - og er veldig fornøyd med det.

Det tok så alt for lang tid å vente på at køla skulle bli varme, og smaken er den samme -

synes

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...