Gå til innhold

Minipillen under renselsen og blødninger

Anbefalte innlegg

Det er naa seks aa en halv uke siden fødselen min, og jeg begynte paa minipillen for to og en halv uke siden. Da hadde blødningene gitt seg. Den siste tiden var renselsen brun/gul. Innimellom kom det ogsaa litt friskt blod. Etter at jeg begynte paa minipillen begynte jeg aa blø mye friskt blod og det har naa vart i to og en halv uke. Hatt en dags opphold, men saa begynte det paa igjen.

Har tidligere gaatt paa p pillen, og har da ikke hatt blødninger i det hele tatt bortsett fra mensen. Minipillen jeg gaar paa heter Conludag. Er dette normalt aa hvor lenge maa jeg regne med at det varer? Var hos legen to uker etter fødselen og da var alt normalt.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...