Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest JMR1980

Nå er jeg kjempeglad. Jeg er en gutt på 24 år. Har vært jomfru inntil nylig fordi jeg ville ha sex med en jeg er glad i og som jeg kan være sammen med og ikke hvem som helst andre. Mange av mine venner har debutert for lengst men jeg gikk min egen vei. Hadde dessuten en lang periode problemer med sevbildet og selvtillit men det ordnet seg dette året, jeg flyttet nemlig hjemmefra for å gå på skole på et annet sted. Jeg har tidligere ikke hatt kjæreste heller. Så var det nå da. Ble kjent med en nydelig jente og vi begynte å date. Hun er fra klassen min. I starten hadde vi masse problemer, blant annet hadde jeg problemer med å stole på jenter og så mørkt på alt. Med denne jenta skjedde det samme, jeg stolte ikke på henne i starten og var heller ikke trygg på henne men ville bli sammen med henne. Ting begynte å skje og vi er nesten sammen. Vi pleier å være mye sammen og finne på ting sammen. Så skjedde det en dag at jeg begynte å føle at hun tente meg seksuelt også. Hver gang hun var med eller satt veldig nær at jeg fikk ereksjon. Men jeg hadde aldri gjort slikt før så jeg turte ikke gjøre noe. blant annet fordi jeg var redd for avslag. Vi har snakket en del om sex. Vi prøvde det en gang men da ble alt feil. Jeg var dum nok til å kommentere at det kom noe ut av henne vagina men det var fordi jeg nervøs og at jeg var samtidig glad også at jeg hadde kommet så langt. Det gjorde at hun ikke tente på en stund. Plutselig så skjedd det noe med også. Jeg begynte å skjønne at det med sex ikke er så vanskelig og at jeg ville klare det. Hun sa hele tiden at sex ikke var viktig for henne og det gav meg trygghet og sikkerhet. Da jeg begynte å tenke slik så ble jeg sikker selv. Men så har det seg slik at jenta sa til meg at hun følte at hun måtte lære meg i alt og at kjønnsrollene var byttet. Jeg var så dum at jeg en gang sa til henne at jeg hadde tenkt å prøve meg på henne og det ødela jo stemningen! Da forsto jeg at jeg måtte gjøre dette på egenhånd. Så satt vi hjemme hos meg da. Jeg var så klar og begynte å massere og stryke henne på kroppen. Så dristet jeg meg til å ta av henne klærne (vi hadde før det klemt og kost med hverandre lenge, først med klær, så uten). Før da jeg pleide å nærme meg trusen hennes, pleide hun å ta hånden min vekk men gjorde det ikke denne gangen. Da tok jeg den av henne og strøk henne over vaginaen. Så skjedde det bare og vi gjorde det 4 ganger den kvelden og har gjort det tre dager på rad. Idag ble jeg ekstra glad. Da jeg berørte henne vagina og tok hånden vekk førte hun den ned igjen og jeg tok hintet. Så pirret jeg henne og stumlerte klitorisen. Det som skjedde var at hun ble først stiv og pustet tungt for deretter å vri seg skikkelig. Etterpå skjønte jeg at hun hadde fått en orgasme. Hun sa at jeg var den første gutten som hadde klart det på henne og det gav meg selvtillit.

Hva er en kvinnelig orgasme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184814-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I grove trekk er den vel lik den mannlige orgasmen? Rent bortsett fra sæden, da.

Keep up the good work!

Tror ikke den mannlige og kvinnelige orgasmen er helt like. Menn har, slik jeg har forstått det, kun eksplosjon "der nede", men mine orgasmer eksploderer i hele kroppen og aller mest i hodet. Dessuten er de mye lengre og større etter hva jeg har erfart med mine partnere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184814-s%C3%A5-glad/#findComment-1261440
Del på andre sider

Annonse

Gjest FrøkenFisk

Tror ikke den mannlige og kvinnelige orgasmen er helt like. Menn har, slik jeg har forstått det, kun eksplosjon "der nede", men mine orgasmer eksploderer i hele kroppen og aller mest i hodet. Dessuten er de mye lengre og større etter hva jeg har erfart med mine partnere.

Min går ned i bena og kiler meg i føttene :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184814-s%C3%A5-glad/#findComment-1266017
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...