Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

print screen funksjonen på mitt tastatur fungerer ikke, hvor finner man det tastaturet som er i pcen?? har hatt den oppe før og tatt print screen derifra men finner den ikke.... hjeeelp... noen?

Ctrl/P

Skrevet

"hvor finner man det tastaturet som er i pcen??"

Skjønner ikke spørsmålet ditt jeg...

Hvilket program prøver du å lime inn i etter du har trykket print screen-knappen?

Skrevet

"hvor finner man det tastaturet som er i pcen??"

Skjønner ikke spørsmålet ditt jeg...

Hvilket program prøver du å lime inn i etter du har trykket print screen-knappen?

hmm Jeg skulle lime inn en side fra nettet, fordi jeg skal ta opp en farge som er på den siden. uansett så hadde jeg et bilde tastatur i min pc og derifra kunne man trykke på lik et vanlig tastatur. Husker ikke hvor det ligger.

Tru hvorfor ikke print screen virker fra mitt tastatur her da??

Skrevet

hmm Jeg skulle lime inn en side fra nettet, fordi jeg skal ta opp en farge som er på den siden. uansett så hadde jeg et bilde tastatur i min pc og derifra kunne man trykke på lik et vanlig tastatur. Husker ikke hvor det ligger.

fant fant:))) det kalles skjerm tastatur:))

Skrevet

Aha, nå skjønte jeg hva du mente, men kan fortsatt ikke hjelpe.

Av og til slutter M-tasten å funke, andre ganger prt screen-tasten. Kanskje du har sølt noe i tastaturet?

Gjest ctrl p
Skrevet

Aha, nå skjønte jeg hva du mente, men kan fortsatt ikke hjelpe.

Av og til slutter M-tasten å funke, andre ganger prt screen-tasten. Kanskje du har sølt noe i tastaturet?

Hva med å prøve ctrl/p ?

tror det fungerer likedan.

Skrevet

fant fant:))) det kalles skjerm tastatur:))

Jøss, da lærte jeg noe nytt. :)

Skrevet

Hva med å prøve ctrl/p ?

tror det fungerer likedan.

det går ikke å trykke på print screen og p... tastaturet mitt er nytt og har ikke sølt noe på det.. arggg

Skrevet

Ser at du ønsker å "ta opp en farge fra en side". Da kan jeg anbefale deg å laste ned programm ColorCop. Med det programmet er det superenkelt å "ta opp en farge" :)http://www.datastic.com/tools/colorcop/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...