Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har en venninde som har brukt det og hun sa at det ikke kunne anbefales i det hele tatt. Hun følte seg nærmest missbrukt nedentil når du kom ut igjen.

O.K. Sommer 82.

Det hørtes jo ikke bra ut. For reklamen sier jo at det skal være så bra.

Men, takk for svaret ditt. Skal tenke over det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184819-vaginakuler/#findComment-1260862
Del på andre sider

Gjest -seksuelt ssri skadet-

O.K. Sommer 82.

Det hørtes jo ikke bra ut. For reklamen sier jo at det skal være så bra.

Men, takk for svaret ditt. Skal tenke over det.

Hei, pinklady!

Jeg er ganske ny her men jeg drister meg til å svare.

Har nettopp anskaffet meg kuler selv, nettopp for å styrke bekkenbunnsmuskulaturen.

Synes til å begynne med at det var ganske ekkelt. Både å få de inn og ta de ut.

Fant ut at det var lurt å bruke litt glidemiddel.

Første dagen tror jeg at jeg brukte de for lenge, det stod opptil to timer på pakken..og det gjorde jeg. Først uten å egentlig kjenne noe som helst.

Men nå er jeg kommet over problemene med å sette de inn. Synes det er greit et par timer mens jeg er i bevegelse.

Merker at jeg har fåt mer "grep" om det der nede...for det er sannelig ikke lett å vite hvor musklene sitter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184819-vaginakuler/#findComment-1262490
Del på andre sider

Hei, pinklady!

Jeg er ganske ny her men jeg drister meg til å svare.

Har nettopp anskaffet meg kuler selv, nettopp for å styrke bekkenbunnsmuskulaturen.

Synes til å begynne med at det var ganske ekkelt. Både å få de inn og ta de ut.

Fant ut at det var lurt å bruke litt glidemiddel.

Første dagen tror jeg at jeg brukte de for lenge, det stod opptil to timer på pakken..og det gjorde jeg. Først uten å egentlig kjenne noe som helst.

Men nå er jeg kommet over problemene med å sette de inn. Synes det er greit et par timer mens jeg er i bevegelse.

Merker at jeg har fåt mer "grep" om det der nede...for det er sannelig ikke lett å vite hvor musklene sitter.

Hei seksuelt ssri skadet!

Takk for svaret ditt!

Jeg kan tenke meg at det ikke bare er enkelt, men da skjønner jeg også at det er en treningssak.

Det er jo viktig å få styrket de musklene, ikke minst for å kunne unngå inkontinens.

Men, det går vel med knipeøvelser ellers også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184819-vaginakuler/#findComment-1263318
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...