Gå til innhold

Det gikk ikke allikevel...

Anbefalte innlegg

Kanskje vår tur snart?
Skrevet

Nå er jeg tilbake i dette forumet igjen, etter en kort visitt på gravidforumet. Spontanaborterte i helgen (uke 7) og alt er kjempetrist nå... Men, vi gir oss ikke enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så trist!!!

Håper dere har bedre lykke neste gang!

Gjest bæ bæ lille lam
Skrevet

sender deg en god klem! Det er faktisk 50 % av alle graviditetene som ender i spontanabort. De fleste vet ikke om at de aborterer. Dessverre fant du ut at du var gravid før det skjedde.

Skrevet

Det var trist å høre. Håper du snart får positiv test igjen.

Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Huff da,så trist!

Lykke til videre ;-)

Skrevet

Trist å høre!

Lykke til videre! Det viser iallefall at dere kan lage barn sammen. Det bli nok deres tur igjen snart!!

Skrevet

Uff, det var leit. Jeg som ble glad når jeg fikk se du teste positivt. Sender deg en stor bamseklem og liten bjørenklem til barenfaren..... ( det er jo sikkert litt rart for han også) Stå på, håper dere lykkes fort igjen. Klem

Eyes never lie
Skrevet

Det var triste saker. Men men, ønsker deg masse lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...