ludda Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 forts fra den om kasko,minikasko forsikring hvor trur dere det er billigst og forsikre den?med full kasko når jeg er bare 18? kansje noen vet nettsider hvor man kan regne ut ka d vil koste??? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Ikke godt å si hvor du får det beste tilbudet. Men hvis jeg var deg, ville jeg ringt rundt til mange forskjellige selskaper og forhørt meg om pris først. Noen steder får du billigere forsikring om du har flere forsikringer i samme selskap. Dessuten må du vite hvor langt du har tenkt å kjøre pr. år, det innvirker også på prisen. Dessuten har det mye å si hvor du bor i landet, hvor stor motor bilen har, om du parkerer i garasje eller ei, osv.. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Kom ut på 12000 pr. år med 4000 i egenandel med full kasko uten leiebil på Gjensidige.no...hvis du ikke skal låne på bilen ville jeg ikke hatt full kasko på en relativt gammel bil...etter 4 år har du jo betalt like mye i forsikring som du betalte for kjerra... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.