Gå til innhold

kor det e billigst og forsikre bilenb min da tru?

Anbefalte innlegg

Skrevet

forts fra den om kasko,minikasko forsikring

hvor trur dere det er billigst og forsikre den?med full kasko når jeg er bare 18?

kansje noen vet nettsider hvor man kan regne ut ka d vil koste???

Skrevet

Ikke godt å si hvor du får det beste tilbudet. Men hvis jeg var deg, ville jeg ringt rundt til mange forskjellige selskaper og forhørt meg om pris først.

Noen steder får du billigere forsikring om du har flere forsikringer i samme selskap.

Dessuten må du vite hvor langt du har tenkt å kjøre pr. år, det innvirker også på prisen. Dessuten har det mye å si hvor du bor i landet, hvor stor motor bilen har, om du parkerer i garasje eller ei, osv..

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Kom ut på 12000 pr. år med 4000 i egenandel med full kasko uten leiebil på Gjensidige.no...hvis du ikke skal låne på bilen ville jeg ikke hatt full kasko på en relativt gammel bil...etter 4 år har du jo betalt like mye i forsikring som du betalte for kjerra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...