Gå til innhold

Redd for alderstillegg?

Gjest Snart 40, med smilerynker og grå hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Back to nature... et ideal fra steinalderen.

Nånei, alle prøver å holde fast i det unge og spenstige så lenge som mulig. Noen er hysteriske og skjærer og kutter, noen midt i laget kjøper kremer, farger hår og trener, mens atter andre nøyer seg med tran og friske gulrøtter.

Jeg er ikke redd alderstilleggene, men jeg sitter ikke i grilldress og koser med dem heller.

Skrevet

Oj, slike 35-åringer omgås jeg heldigvis ikke!

Ikke jeg heller.

Skrevet

jeg hører sikkert feil. Men det høres ut som du setter likhetstegn mellom "..farger håret og tar vare på huden" ..og: "... viktig å holde et åpent sinn og fortsatt lære av verden.."

Nei, jeg setter ikke likehetstegn.

Skrevet

Jøss 40 år!! Du må være den eldste her inne...

Der tar du nok feil, elmer brigg. Bare i denne tråden er det flere som har fylt 40.

Gjest elmer brigg
Skrevet

Der tar du nok feil, elmer brigg. Bare i denne tråden er det flere som har fylt 40.

Hvem da?

Skrevet

Hvem da?

Det får du selv finne ut. Les, husk og lær.

Men jeg kan røpe at jeg selv er én av dem.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Back to nature... et ideal fra steinalderen.

Nånei, alle prøver å holde fast i det unge og spenstige så lenge som mulig. Noen er hysteriske og skjærer og kutter, noen midt i laget kjøper kremer, farger hår og trener, mens atter andre nøyer seg med tran og friske gulrøtter.

Jeg er ikke redd alderstilleggene, men jeg sitter ikke i grilldress og koser med dem heller.

He he. Godt sagt!

Høres ut som vi har det på samme måte.

Skrevet

Flott innlegg!!!!

Jeg er bare 25 år jeg da, men jeg skal huske dettefine innlegget.

Jeg synes dessuten det ser dumt ut når folk er krampeaktige unge... Greit de som ser naturlig og flotte ut asså! (Slik som deg sikkert:)

Men når de krampetrinner, krampe shopper flær osv, det ser bare dumt ut, synes jeg da....

Ha en flott dag.

Klem,

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg er ikke redd for å bli gammel. Alle aldre har sin sjarm, men det er viktig å være ungdommelig, uten at det skal bli krampaktig. Det er fint å f.eks være en eldre stilig herre. Se bare på Sean Connery, han bedårer svært unge jenter ennå. Slik som han skal jeg også bli:-)

hehe... *fnis*

Gjest engel 49+
Skrevet

Det er ikke alle som har de samme valgene vet du. Jeg har ingen planer om å dø men jeg synes ikke livet er så innmari kult heller.

Det er ikke alle som kan velge på øverste hylle.

Ingen kan vel si at livet er rettferdig.

Osv., osv..

Vi gjør det beste ut av det. Det er jeg egentlig nokså sikker på at du også gjør. Jeg prøver, iallfall....

Skrevet

Det er ikke alle som kan velge på øverste hylle.

Ingen kan vel si at livet er rettferdig.

Osv., osv..

Vi gjør det beste ut av det. Det er jeg egentlig nokså sikker på at du også gjør. Jeg prøver, iallfall....

Jeg gjør det vet du :o)

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg gjør det vet du :o)

Bra! Det er det viktigste.

Jeg ville vel egentlig ikke byttet med mange som jeg egentlig kunne misunt både det ene og det tredje.

Bli hvor du er og jobb med saken .... (fritt oversatt etter en britisk låt på 70-tallet)!

God kveld til deg, solen brøt igjennom akkurat, og jeg håper det har sluttet å snø i Oslo sentrum ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...