nick Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hagen sitter fremdeles på gangen, Dorthe Skrammel har fått plastpupper og det koster 250 kroner for ei pølse i brød og noe smågrafs. Dressmennene har byttet ut de hvite tennissokkene med BRUNE dressko. Herregud! Vi tar et år til i Utlandet! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Med den holdningen kunne det kanskje være en tanke å melde flytting permanent? 0 Siter
Gjest fortsatt i hurra-modus ! Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Hvor bor du da ? Pyongyang ? 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Ja har vi det ikke ille:)) Ingenting har forandret seg på de siste 3 årene, det er i hvert fall sikkert. 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Hvor bor du da ? Pyongyang ? Jeg sa jo det; Utlandet! Eller for å presiserer; Det Store Utlandet. 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Kan jeg få bli med - jeg kan være butler? Vi vurderer ei ny hushjelp. Jeg skal øke lønna til 18 kr i timen, siden det er deg. 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Med den holdningen kunne det kanskje være en tanke å melde flytting permanent? Du vet ikke hvor rett du har. Bortsett fra at innlegget ikke avslører så mye av mine holdninger. 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Uff ja, det er så forferdelig atte. De brune dresskoene er verst! En god nummer to kan beskues om noen få uker. Far med likbleike legger og svarte jobbsokker godt plantet i sandalene. Det er faen skjære meg så sært og motbydelig at jeg vrir meg bare av tanken. Det er typisk norsk å være....? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Du vet ikke hvor rett du har. Bortsett fra at innlegget ikke avslører så mye av mine holdninger. Eh, det er vel nettopp det det gjør...? Uansett, god tur! 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Vi husker jo også Harald Heide Steen jr (tror jeg det var), som konstaterte at alt var ved det gamle og Norge der det alltid hadde vært, da han kunne lese forsidene på tabloidene ved landets hovedflyplass: 'Hun fødte i do!' 0 Siter
Grip Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 De brune dresskoene er verst! En god nummer to kan beskues om noen få uker. Far med likbleike legger og svarte jobbsokker godt plantet i sandalene. Det er faen skjære meg så sært og motbydelig at jeg vrir meg bare av tanken. Det er typisk norsk å være....? For meg er det helt ukjent at brune dressko har grepet om seg, i alle fall i de mer dannede samfunnslag. Men det er kanskje slik at du hyppig påtreffer dette fenomentet i din omgangskrets? 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 For meg er det helt ukjent at brune dressko har grepet om seg, i alle fall i de mer dannede samfunnslag. Men det er kanskje slik at du hyppig påtreffer dette fenomentet i din omgangskrets? Jeg har kjørt flytog. 4 ganger på to uker. Det er grunnlag godt nok. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Vi vurderer ei ny hushjelp. Jeg skal øke lønna til 18 kr i timen, siden det er deg. Takk - det holder akkurat til å begynne å røyke igjen:) 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Vi husker jo også Harald Heide Steen jr (tror jeg det var), som konstaterte at alt var ved det gamle og Norge der det alltid hadde vært, da han kunne lese forsidene på tabloidene ved landets hovedflyplass: 'Hun fødte i do!' Jeg har lest boka hans. Han hadde helt rett. Vi kommer oss liksom ikke ut av bakevja, uansett hvor rike vi blir. Det er nesten komisk. Man trenger ikke å se etter utgangen hvor flyet til Oslo går, det er bare å se på menneskene så vet du om du er på rett plass. Lett hovne, nyrike mennesker med dårlig klessmak sammenblandet med Ola ryggsekk med kulerund øyne. 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Takk - det holder akkurat til å begynne å røyke igjen:) Røyken koster litt under 9 kroner for 20 pakningen, så det er ikke noe problem ) 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jeg har lest boka hans. Han hadde helt rett. Vi kommer oss liksom ikke ut av bakevja, uansett hvor rike vi blir. Det er nesten komisk. Man trenger ikke å se etter utgangen hvor flyet til Oslo går, det er bare å se på menneskene så vet du om du er på rett plass. Lett hovne, nyrike mennesker med dårlig klessmak sammenblandet med Ola ryggsekk med kulerund øyne. Jeg er veldig glad i Norge, så kom ikke her. Selv om nyrikingene er tøvete, har jeg litt egensympati med at vi er litt utenfor, enkle og naive i forhold til resten av den siviliserte verden. Askeladden, han er mitt ideal. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Røyken koster litt under 9 kroner for 20 pakningen, så det er ikke noe problem ) Så flott! Får jeg arbeidsklær? vil ha sånn: http://www.columbiacostumes.com/Fiona%20Frenck%20Maid.jpg eller sånn: http://www.vikkis-place.com/guest/images/friends3dec/Tiffany%20Maid%201.JPG 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.