Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hagen sitter fremdeles på gangen, Dorthe Skrammel har fått plastpupper og det koster 250 kroner for ei pølse i brød og noe smågrafs. Dressmennene har byttet ut de hvite tennissokkene med BRUNE dressko. Herregud!

Vi tar et år til i Utlandet!

Gjest Mom33
Skrevet

Med den holdningen kunne det kanskje være en tanke å melde flytting permanent?

Gjest fortsatt i hurra-modus !
Skrevet

Hvor bor du da ? Pyongyang ?

Skrevet

:) Ja har vi det ikke ille:))

Ingenting har forandret seg på de siste 3 årene, det er i hvert fall sikkert.

Skrevet

Hvor bor du da ? Pyongyang ?

Jeg sa jo det; Utlandet!

Eller for å presiserer; Det Store Utlandet.

Skrevet

Kan jeg få bli med - jeg kan være butler? :)

Vi vurderer ei ny hushjelp. Jeg skal øke lønna til 18 kr i timen, siden det er deg.

Skrevet

Med den holdningen kunne det kanskje være en tanke å melde flytting permanent?

Du vet ikke hvor rett du har. Bortsett fra at innlegget ikke avslører så mye av mine holdninger.

Skrevet

Uff ja, det er så forferdelig atte.

De brune dresskoene er verst! En god nummer to kan beskues om noen få uker. Far med likbleike legger og svarte jobbsokker godt plantet i sandalene.

Det er faen skjære meg så sært og motbydelig at jeg vrir meg bare av tanken.

Det er typisk norsk å være....?

Gjest Mom33
Skrevet

Du vet ikke hvor rett du har. Bortsett fra at innlegget ikke avslører så mye av mine holdninger.

Eh, det er vel nettopp det det gjør...?

Uansett, god tur!

Skrevet

Vi husker jo også Harald Heide Steen jr (tror jeg det var), som konstaterte at alt var ved det gamle og Norge der det alltid hadde vært, da han kunne lese forsidene på tabloidene ved landets hovedflyplass:

'Hun fødte i do!'

Skrevet

De brune dresskoene er verst! En god nummer to kan beskues om noen få uker. Far med likbleike legger og svarte jobbsokker godt plantet i sandalene.

Det er faen skjære meg så sært og motbydelig at jeg vrir meg bare av tanken.

Det er typisk norsk å være....?

For meg er det helt ukjent at brune dressko har grepet om seg, i alle fall i de mer dannede samfunnslag. Men det er kanskje slik at du hyppig påtreffer dette fenomentet i din omgangskrets?

Skrevet

For meg er det helt ukjent at brune dressko har grepet om seg, i alle fall i de mer dannede samfunnslag. Men det er kanskje slik at du hyppig påtreffer dette fenomentet i din omgangskrets?

Jeg har kjørt flytog. 4 ganger på to uker. Det er grunnlag godt nok.

Skrevet

Vi vurderer ei ny hushjelp. Jeg skal øke lønna til 18 kr i timen, siden det er deg.

Takk - det holder akkurat til å begynne å røyke igjen:)

Skrevet

Vi husker jo også Harald Heide Steen jr (tror jeg det var), som konstaterte at alt var ved det gamle og Norge der det alltid hadde vært, da han kunne lese forsidene på tabloidene ved landets hovedflyplass:

'Hun fødte i do!'

Jeg har lest boka hans. Han hadde helt rett. Vi kommer oss liksom ikke ut av bakevja, uansett hvor rike vi blir. Det er nesten komisk. Man trenger ikke å se etter utgangen hvor flyet til Oslo går, det er bare å se på menneskene så vet du om du er på rett plass. Lett hovne, nyrike mennesker med dårlig klessmak sammenblandet med Ola ryggsekk med kulerund øyne.

Skrevet

Takk - det holder akkurat til å begynne å røyke igjen:)

Røyken koster litt under 9 kroner for 20 pakningen, så det er ikke noe problem :o)

Skrevet

Jeg har lest boka hans. Han hadde helt rett. Vi kommer oss liksom ikke ut av bakevja, uansett hvor rike vi blir. Det er nesten komisk. Man trenger ikke å se etter utgangen hvor flyet til Oslo går, det er bare å se på menneskene så vet du om du er på rett plass. Lett hovne, nyrike mennesker med dårlig klessmak sammenblandet med Ola ryggsekk med kulerund øyne.

Jeg er veldig glad i Norge, så kom ikke her.

Selv om nyrikingene er tøvete, har jeg litt egensympati med at vi er litt utenfor, enkle og naive i forhold til resten av den siviliserte verden.

Askeladden, han er mitt ideal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...