Gå til innhold

Hvorfor er det ikke vi som blir de heldige?

Anbefalte innlegg

Har vell prøvd i ca 4 år nå.Begynner å bli temmlig utålmodig!

Føler at jeg ikke blir tatt alvor av helsevesenet.

Har vært på "riksen", men ble ikke tatt seriøs..(føler i hvertfall vi)

Fikk hormoner,men til ingen nytte.Har stesset helt ned, ingenting hjelper!De kan ikke finne noe galt,hverken med meg eller m min mann...Er desperat,tiden løper av gårde blir jo snart 30....Noen som kan gi meg noen kloke ord?

Fortsetter under...

Hva med privatklinikk? Hjemme eller i utlandet.

jønner følelsen. i har prøvd i snart tre år. er under utredning nå, men ventetiden virker så uretferdig lang. følelsene er helt berg og dalbane. oen dager føler jeg meg desperat etter å lykkes, mens andre dager gir jeg litt opp og tenker at det som skjer det skjer. i lykkes ikke hvis vi gir opp. fordi om tanken pån å gi opp også har vært der i de tøffeste stundene. i får ønske hverandre lykke til

jønner følelsen. i har prøvd i snart tre år. er under utredning nå, men ventetiden virker så uretferdig lang. følelsene er helt berg og dalbane. oen dager føler jeg meg desperat etter å lykkes, mens andre dager gir jeg litt opp og tenker at det som skjer det skjer. i lykkes ikke hvis vi gir opp. fordi om tanken pån å gi opp også har vært der i de tøffeste stundene. i får ønske hverandre lykke til

Det er vell sånn vi har det...Berg og dalbane,veldig bra beskrevet! Lykke til til deg oxo. Godt å se at jeg ikke er alene om de følelsene:)

Annonse

• 2 uker senere...

Hvis dere har prøvd i fire år og har vært til utredning uten å finne noe konkret så får dere vel hjelp til assistert befruktning som uforklarlig barnløse?

Hei carma:) Skulle tro det,men vi har vært på rikshospitalet.Ble ikke no særlig klokere av det der.Tilbudet de gav oss der var time hos ernærings fysiolog, da jeg har litt for mange kilo på kroppen. Legen kunne ikke gi meg en garanti at jeg ble gravid hvis jeg slanket meg.Kunne heller ikke si hvorfor j måtte det.Legen min her har søkt meg til Tromsø nå, har hørt at man blir gått mottatt der...Får bare krysse fingre og tær..

Hei carma:) Skulle tro det,men vi har vært på rikshospitalet.Ble ikke no særlig klokere av det der.Tilbudet de gav oss der var time hos ernærings fysiolog, da jeg har litt for mange kilo på kroppen. Legen kunne ikke gi meg en garanti at jeg ble gravid hvis jeg slanket meg.Kunne heller ikke si hvorfor j måtte det.Legen min her har søkt meg til Tromsø nå, har hørt at man blir gått mottatt der...Får bare krysse fingre og tær..

Så rart...

Vi har i alle fall blitt godt mottatt på Riksen - selv om det er uhorvelig lang venting der...

Lykke til videre i alle fall - håper dere blir heldige snart :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...