mrxx Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Nå har de jaggu lagt den ut på m.90 også, ikke akkurat pent gjort, selv om hun ikke kan vente annet. http://www.m90.org/images.php?media_type=VIDEO Men det er mange andre artige klipp på denne siden, så ta en titt:-) 0 Siter
Gjest hmmmz....... Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 hvor mange sider må jeg bla for å finne henne da? hva heter linken med hennes video? 0 Siter
mrxx Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 hvor mange sider må jeg bla for å finne henne da? hva heter linken med hennes video? Er på første side, video nr. 23 hvis du teller ovenfra. Enkelt å finne. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Er på første side, video nr. 23 hvis du teller ovenfra. Enkelt å finne. Enkelt å finne? hehe - har du trålet HELE internett for å finne ho? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Tjaja, hun hade jo ingen ting å skjemmes over, jenta var fin hun:-) 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Og det er hva de har skreket så høyt for all denne tid??? Kunne jo knappt se noe jo Eller var det noe jeg missa? 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Og med hvite sokker, selvfølgelig. Ikke rart hun tapte. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Hun berta der må definitivt ha forsett seg på amerikansk reality hvis hun trodde hun skulle vinne valget ved å strippe. Er ikke så lett å oppnå noe ved å kle seg naken som noen tror (heldigvis)... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Enkelt å finne? hehe - har du trålet HELE internett for å finne ho? Det var vel akkurat det han ikke behøvde :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Enkelt å finne? hehe - har du trålet HELE internett for å finne ho? Hehe, nei, ikke det jeg mente. Det jeg mente er at det er enkelt å finne henne når du først er inne på siden jeg henviste til. Bare en tilfeldighet at jeg fant henne, jeg pleier å ta en titt innom denne siden av og til, lette ikke etter video'n. Har sett den før, via nettavisen. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Tjaja, hun hade jo ingen ting å skjemmes over, jenta var fin hun:-) Enig i det, jenta har ikke mye å skamme seg over, men så veldig sexy fremført var det vel ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Og det er hva de har skreket så høyt for all denne tid??? Kunne jo knappt se noe jo Eller var det noe jeg missa? Hehe, neida, du har ikke misset noe, det er ikke mer å se. I grunnen rart at han som filmet ikke zoooomet inn godsakene, hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Ble hun president, da? Nei, det ble hun nok ikke, så strippingen var ikke nok til å klare det. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Og med hvite sokker, selvfølgelig. Ikke rart hun tapte. Hehe, sant, hvite sokker var jo populært på 80-tallet, hadde hun sorte mokkasiner med dusk på også kanskje? 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Hun berta der må definitivt ha forsett seg på amerikansk reality hvis hun trodde hun skulle vinne valget ved å strippe. Er ikke så lett å oppnå noe ved å kle seg naken som noen tror (heldigvis)... Ikke alle som biter på det nei:-) 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hehe, neida, du har ikke misset noe, det er ikke mer å se. I grunnen rart at han som filmet ikke zoooomet inn godsakene, hehe Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor dette er slått sånn opp. Greit, hun strippet jo, det er jo ikke å bortforklare, men når man ser såpass lite som dette så synes jeg ikke det er verdt alt oppstyret. Skjønte ikke det jeg heller, hvorfor "fotografen" ikke zoomet inn, da hadde det vel blitt liv i ståva kan jeg tenke meg. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor dette er slått sånn opp. Greit, hun strippet jo, det er jo ikke å bortforklare, men når man ser såpass lite som dette så synes jeg ikke det er verdt alt oppstyret. Skjønte ikke det jeg heller, hvorfor "fotografen" ikke zoomet inn, da hadde det vel blitt liv i ståva kan jeg tenke meg. Jeg hadde jaggu zooomet inn:-) 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg hadde jaggu zooomet inn:-) Det måtte vel være "hele poenget" det da synes jeg. Men kanskje vedkommende har et digitalt videokamera like "dårlig" som mitt, med bare dårlige zoommuligheter. Da ville jo alt blitt tåket alikavel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.