Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tidl. Peggy

Hei!

Jeg har vært på Røde Kors klinikken, og det var ok. Jeg sier det var ok, fordi jeg ikke merket forskjell der kontra offentlige sykehus. Når det gjelder Danmark (Maigaard) så var de veldig hyggelige og flinke. Følte ikke på noen måte at dette var samlebånd..... Prisen er noenlunde den samme i Danmark som Norge, bortsett fra at du får reiseutgifter og opphold. Men for oss var det koselig å slappe av i Danmark, mens vi holdt på med forsøket. Vi kjøpte full pakke hos Color Line (båtreise + hotell) Tror det er rimeligste måten. Ønsker deg lykke til!

Hei!

Jeg har vært på Røde Kors klinikken, og det var ok. Jeg sier det var ok, fordi jeg ikke merket forskjell der kontra offentlige sykehus. Når det gjelder Danmark (Maigaard) så var de veldig hyggelige og flinke. Følte ikke på noen måte at dette var samlebånd..... Prisen er noenlunde den samme i Danmark som Norge, bortsett fra at du får reiseutgifter og opphold. Men for oss var det koselig å slappe av i Danmark, mens vi holdt på med forsøket. Vi kjøpte full pakke hos Color Line (båtreise + hotell) Tror det er rimeligste måten. Ønsker deg lykke til!

Du finner priser her:

http://www.fub.no/hva/sykehus.php

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...