Gå til innhold

Steforeldre?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Finnes det noen fornuftige kurs for steforeldre?

Eller nettsider/bøker å anbefale for steforeldre?

Jeg er stemor og ser at jeg er 'damned if I do and damned if I don't' i flere situasjoner.

Gjest engel 49+
Skrevet

Hei, du har ikke fått svar, jeg har dessverre heller ikke noe godt svar.

Men jeg lurer på hva din partner/forelder'n gjør med saken? Og hvor gammelt/gamle barna er, som det er problemer med forholdet til, uansett hva du gjør...?

Gjest ste både her og der.
Skrevet

Alle barn vil at foreldrene skal elske hverandre.

Dette håpet har de selv om foreldrene aldri har vært sammen, eller om en av foreldrene er gift med en annen.

Så en stemor kan pr. definisjon ikke gjøre noe rett, og er en inntrenger. Synd, men sant.

Og man er barn til sine foreldre hele livet.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Dette håpet har de selv om foreldrene aldri har vært sammen, eller om en av foreldrene er gift med en annen.

Så en stemor kan pr. definisjon ikke gjøre noe rett, og er en inntrenger. Synd, men sant.

Feil.

Feil.

Feil.

Riktig og feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...