Gjest Iznowgood_007 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Finnes det noen fornuftige kurs for steforeldre? Eller nettsider/bøker å anbefale for steforeldre? Jeg er stemor og ser at jeg er 'damned if I do and damned if I don't' i flere situasjoner. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Hei, du har ikke fått svar, jeg har dessverre heller ikke noe godt svar. Men jeg lurer på hva din partner/forelder'n gjør med saken? Og hvor gammelt/gamle barna er, som det er problemer med forholdet til, uansett hva du gjør...? 0 Siter
Gjest ste både her og der. Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Alle barn vil at foreldrene skal elske hverandre. Dette håpet har de selv om foreldrene aldri har vært sammen, eller om en av foreldrene er gift med en annen. Så en stemor kan pr. definisjon ikke gjøre noe rett, og er en inntrenger. Synd, men sant. Og man er barn til sine foreldre hele livet. 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Alle barn vil at foreldrene skal elske hverandre. Dette håpet har de selv om foreldrene aldri har vært sammen, eller om en av foreldrene er gift med en annen. Så en stemor kan pr. definisjon ikke gjøre noe rett, og er en inntrenger. Synd, men sant. Og man er barn til sine foreldre hele livet. Alle barn vil at foreldrene skal elske hverandre. Feil. Dette håpet har de selv om foreldrene aldri har vært sammen, eller om en av foreldrene er gift med en annen. Feil. Så en stemor kan pr. definisjon ikke gjøre noe rett, og er en inntrenger. Synd, men sant. Feil. Og man er barn til sine foreldre hele livet. Riktig og feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.