Gå til innhold

jeg er så siiiiiiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

forb.... idiot av en lærer!! Hadde eksamen idag og han hadde laget den så stor at jeg bare fikk gjort halve. Gjorde mange feil underveis for jeg var så stresset. Og det er ikke bra når du skal føre regnskap! Denne eksamen var kun til fordel for dem som jobber raskt. Det er ikke alle som jobber like raskt, men som kan like mye.

åhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• mil1365380270

3

• Freya

2

• Herbert Fjert og Tollef Tosk

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syns igrunn ikke så veldig synd på deg. Hvis du bare klarer å jobbe i halvt tempo av hva som er forventet, fortjener du kanskje ikke så voldsomt godt resultat?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Klag da vel...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Det virker for meg som du går på videregående..?

Hvis det stemmer, er det ikke læreren DIN som har lagd eksamensoppgavene...

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

Det virker for meg som du går på videregående..?

Hvis det stemmer, er det ikke læreren DIN som har lagd eksamensoppgavene...

høgskolen

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

Syns igrunn ikke så veldig synd på deg. Hvis du bare klarer å jobbe i halvt tempo av hva som er forventet, fortjener du kanskje ikke så voldsomt godt resultat?

mange som var på lik linje med meg, og som ikke ble ferdig

Gjest KariKruskakli
Skrevet

mange som var på lik linje med meg, og som ikke ble ferdig

Kanskje dere kan prøve å gå sammen om å klage?

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

Kanskje dere kan prøve å gå sammen om å klage?

det kan jo hende. Kanskje vi får ta en ny en. Dette er ihvertfall helt horribelt. Det er det viktigste faget for meg. Idiotisk at tiden skal hindre meg i å vise at jeg kan. De tar nok ikke hensyn til at mange har hatt dårlig tid. De har strøket mange før på en gang. Det er alltid noen som klarer å prestere veldig bra og de drar karakterkravene oppover

Skrevet

Jeg trodde det var viktig at man klarte å jobbe fort og nøyaktig jeg. Som arbeidgiver ville jeg nok foretrekke det ja.

Gjest trultemor25
Skrevet

det kan jo hende. Kanskje vi får ta en ny en. Dette er ihvertfall helt horribelt. Det er det viktigste faget for meg. Idiotisk at tiden skal hindre meg i å vise at jeg kan. De tar nok ikke hensyn til at mange har hatt dårlig tid. De har strøket mange før på en gang. Det er alltid noen som klarer å prestere veldig bra og de drar karakterkravene oppover

Skolen er vel ute etter de som klarer det veldig bra da, og ikke de som klarer det bare de får nok av tid på seg. Det er slik man skiller hveten fra klinten eller hva det heter.

Alle kunne blitt leger også hadde bare kravene vært lavere, vært mindre å gjøre på lengere tid osv..

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

høgskolen

Er det generell enighet om dette, så bør dere klage. Toget deres er nok gått, men i solidaritetens navn bør dere tenke på kullene etter dere.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skolen er vel ute etter de som klarer det veldig bra da, og ikke de som klarer det bare de får nok av tid på seg. Det er slik man skiller hveten fra klinten eller hva det heter.

Alle kunne blitt leger også hadde bare kravene vært lavere, vært mindre å gjøre på lengere tid osv..

"Alle kunne blitt leger også hadde bare kravene vært lavere, vært mindre å gjøre på lengere tid osv.."

Tror de fleste legene jeg har hatt med å gjøre har gått på den skolen der. Den med lavere krav..Hihi =)

Gjest trultemor25
Skrevet

"Alle kunne blitt leger også hadde bare kravene vært lavere, vært mindre å gjøre på lengere tid osv.."

Tror de fleste legene jeg har hatt med å gjøre har gått på den skolen der. Den med lavere krav..Hihi =)

Hehe.. ja, sant det. Har en viss erfaring med leger jeg og hvis jeg tenker meg om. Mye skralle leger ute og går altså.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe.. ja, sant det. Har en viss erfaring med leger jeg og hvis jeg tenker meg om. Mye skralle leger ute og går altså.

Hehe... =)

Jeg hater iallfall den følelsen av å ikke bli trodd av legen..

Jeg har i flere år hatt en eksem i fjes og hodebunn. Før, når jeg ikke visst hva det kom av, så var det ganske hissig.

Jeg gikk til en lege, han ga meg hydrokortison.

Jeg gikk til en annen lege, han sa at dette var det absolutt ingenting noe å gjør med. Han sa å at det var rart jeg hadde fått den hydrokortisonen, får den måtte absolutt ikke brukes over øynene.

(Eksemen er over øynene, rundt nese og munn)

Jeg hadde da spurt den forrige legen om akkurat det her, siden det står på pakningen at man ikke skal bruke det over øynene. Men han sa det gikk helt fint. Han var forøvring fylkeslegen.

Jeg gikk til en tredje lege, han sendte meg til hudspesialist med en gang.

Ja ja...sånn kan det gå. Har i dag selv funnet ut hva jeg tåler og ikke, og merker nesten ingenting av eksmen.

Minner meg på at jeg burde ha ringt å skiftet fastlege. =)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvis dere mener eksamen var for vanskelig, dekket for lite av pensum, for stor etc, bør dere ta dette opp med kullets tillitsvalge, som igjen kan da det opp med programmets ledelse slik at man kan få noen (eksterne) til å se på det.

Dersom det viser seg at det var noe galt med eksamen kan dere få arrangert ekstraordinær eksamen. Hvis ikke må man bare vente på neste sjangse.

Gjest trultemor25
Skrevet

Hehe... =)

Jeg hater iallfall den følelsen av å ikke bli trodd av legen..

Jeg har i flere år hatt en eksem i fjes og hodebunn. Før, når jeg ikke visst hva det kom av, så var det ganske hissig.

Jeg gikk til en lege, han ga meg hydrokortison.

Jeg gikk til en annen lege, han sa at dette var det absolutt ingenting noe å gjør med. Han sa å at det var rart jeg hadde fått den hydrokortisonen, får den måtte absolutt ikke brukes over øynene.

(Eksemen er over øynene, rundt nese og munn)

Jeg hadde da spurt den forrige legen om akkurat det her, siden det står på pakningen at man ikke skal bruke det over øynene. Men han sa det gikk helt fint. Han var forøvring fylkeslegen.

Jeg gikk til en tredje lege, han sendte meg til hudspesialist med en gang.

Ja ja...sånn kan det gå. Har i dag selv funnet ut hva jeg tåler og ikke, og merker nesten ingenting av eksmen.

Minner meg på at jeg burde ha ringt å skiftet fastlege. =)

Jeg har en lege som praktiserer slik at jeg må selv finne ut av hva det er som feiler meg.

Har opplevd såå mye rare leger. En f.eks som sendte meg ut på do og jeg måtte ta en sekret-prøve av meg selv etter jeg hadde klaget på plager i underlivet. Han undersøkte meg ikke en gang.

Da jeg ble gravid begynte jeg med kontroller hos spesialist (gynekolog) for har null tro på fastleger, eller altså allmennpraktiserende leger. Fastlegen min ble grisesur og kjeftet på meg da jeg sa jeg gikk til gynekolog til kontroller. Han sa faktisk at det ikke var lov!

Hmm.. må få bytta fastlege jeg også forresten.

Ja, sist jeg var til denne fastlegen for å få sykemelding så begynte praten på fødsel, og jeg nevnte at bebisen min er estimert til å bli 4300 gram når den er ferdig, og legen svarte da med å si at jeg kom til å få en kjempehard og tøff fødsel siden jeg var førstegangs og bebisen var så stor. Takk for den liksom.

petter smart
Skrevet

Har opplevd det samme. På enkelte eksamener er man ferdig før halve tiden er gått, mens en på andre ikke er halvferdig når tiden er ute. Og jeg lar meg ikke stresse med dårlig tid.

De bør jo ta hensyn til at det var dårlig tid. På de eksamener jeg har hatt og det var dårlig tid (dvs at ingen ble ferdige) så har de tatt hensyn til tiden.

Men å kunne jobbe raskt og under press er ofte viktig i arbeidslivet. Dermed bør en jo honorere de som klarer nettopp det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har en lege som praktiserer slik at jeg må selv finne ut av hva det er som feiler meg.

Har opplevd såå mye rare leger. En f.eks som sendte meg ut på do og jeg måtte ta en sekret-prøve av meg selv etter jeg hadde klaget på plager i underlivet. Han undersøkte meg ikke en gang.

Da jeg ble gravid begynte jeg med kontroller hos spesialist (gynekolog) for har null tro på fastleger, eller altså allmennpraktiserende leger. Fastlegen min ble grisesur og kjeftet på meg da jeg sa jeg gikk til gynekolog til kontroller. Han sa faktisk at det ikke var lov!

Hmm.. må få bytta fastlege jeg også forresten.

Ja, sist jeg var til denne fastlegen for å få sykemelding så begynte praten på fødsel, og jeg nevnte at bebisen min er estimert til å bli 4300 gram når den er ferdig, og legen svarte da med å si at jeg kom til å få en kjempehard og tøff fødsel siden jeg var førstegangs og bebisen var så stor. Takk for den liksom.

Å herregud!! Er det mulig??

Av og til kan man lure på om "alt og ingenting" får jobb som leger.

De tjener jo sinnsykt på ingenting. Kjæresten min var inne hos legevakt i to min. Legen så knapt på han å ga han rådyrmedisin om allergi. Det han egentlig hadde var skarlagensfeber. Helt utrolig!!

Gjest tjoheifaderullan
Skrevet

De trenger bar 40% riktig på den avgjørende eksamenen for å stå.

mil1365380270
Skrevet

Å herregud!! Er det mulig??

Av og til kan man lure på om "alt og ingenting" får jobb som leger.

De tjener jo sinnsykt på ingenting. Kjæresten min var inne hos legevakt i to min. Legen så knapt på han å ga han rådyrmedisin om allergi. Det han egentlig hadde var skarlagensfeber. Helt utrolig!!

Rådyrmedisin? Var dere på legevakten til Veterinærhøyskolen? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...