Gå til innhold

jeg er så siiiiiiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

De trenger bar 40% riktig på den avgjørende eksamenen for å stå.

Er det sant? Det var jeg ikke klar over..Men ikke umulig å forstå..He he =)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• mil1365380270

3

• Freya

2

• Herbert Fjert og Tollef Tosk

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Rådyrmedisin? Var dere på legevakten til Veterinærhøyskolen? ;-)

LOL (Visste du ikke at det skal hjelpe mot alt?)

Nå fikk jeg meg en god latter, noe jeg trengte. Skal snart på jobbintervju og er noe nervøs akkurat nå =)

mil1365380270
Skrevet

LOL (Visste du ikke at det skal hjelpe mot alt?)

Nå fikk jeg meg en god latter, noe jeg trengte. Skal snart på jobbintervju og er noe nervøs akkurat nå =)

Lykke til da! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lykke til da! :-)

Tuuuusen takk! =)

Er berg og dalbane i magen min nå. Tror jeg må gå å ta meg litt rådyrmedisin. Har hørt det hjelper ;)

mil1365380270
Skrevet

Tuuuusen takk! =)

Er berg og dalbane i magen min nå. Tror jeg må gå å ta meg litt rådyrmedisin. Har hørt det hjelper ;)

Pass deg hvis du skal over veien, de er ikke så gode på det ;-)

Det går helt sikkert kjempebra! Bare slapp av, vær hyggelig og ikke vær redd for å snakke :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Pass deg hvis du skal over veien, de er ikke så gode på det ;-)

Det går helt sikkert kjempebra! Bare slapp av, vær hyggelig og ikke vær redd for å snakke :-)

Hehe..jammen godt det er lyst ute enda, så slipper jeg å bli påkjørt å ende på legevakta :P

Takk for gode råd. =)

Skrevet

De trenger bar 40% riktig på den avgjørende eksamenen for å stå.

hehe- de trenger bare å vite om det som er over navelen ? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe- de trenger bare å vite om det som er over navelen ? ;)

Eller valgfritt. De kan velge mellom to oppgaver. Ene er om ting over navlen, den andre under ;)

Skrevet

Eller valgfritt. De kan velge mellom to oppgaver. Ene er om ting over navlen, den andre under ;)

hadde holdt meg over jeg....tenker at de ekleste sydommene sitter under og i navelen :)

Har selv hatt analfissur - og elsker å fortelle om det til folk - hehe

En venninne av meg utfannet seg til fotpleier - - - og holdt på å spy over alt som feilte føttene til folk - sopp under lakkerte negler etc. etc. - hun omskolerte seg til frisør :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hadde holdt meg over jeg....tenker at de ekleste sydommene sitter under og i navelen :)

En venninne av meg utfannet seg til fotpleier - - - og holdt på å spy over alt som feilte føttene til folk - sopp under lakkerte negler etc. etc. - hun omskolerte seg til frisør :)

Heheheh =)

Tror jeg hadde gått for frisør jeg og.

Forøvrig så takler jeg ikke så godt doktorting. Besvimer omtrent bare av å ta blodprøve. Hadde jeg vært lege hadde jeg sikkert trengt mer hjelp en pasientene mine :P

Skrevet

Heheheh =)

Tror jeg hadde gått for frisør jeg og.

Forøvrig så takler jeg ikke så godt doktorting. Besvimer omtrent bare av å ta blodprøve. Hadde jeg vært lege hadde jeg sikkert trengt mer hjelp en pasientene mine :P

jeg hadde blitt irritert jeg.....:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg hadde blitt irritert jeg.....:)

Irritert på hva?

Men du, nå skjønner jeg hvorfor det heter overlege. Det er de legene som valgte oppgaven med ting over navlen.. HIHI :P

Skrevet

Irritert på hva?

Men du, nå skjønner jeg hvorfor det heter overlege. Det er de legene som valgte oppgaven med ting over navlen.. HIHI :P

Og de som valgte under navlen er underlegen? :P

Skrevet

Irritert på hva?

hehe

Jo, jeg hadde irritert meg over ynking og klaging - tror jeg......*ups*

Skrevet

Ja, eller perverse :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe

Jo, jeg hadde irritert meg over ynking og klaging - tror jeg......*ups*

Hvis jeg var lege?

He he..skal love deg at jeg ALDRI skal utdanne meg med noe som har med sykehus etc. å gjør. :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe..ja, mest sannsynlig :P

Gjest trultemor25
Skrevet

Frisør er en tanke ekkelt det og. Tror det finnes mange ekle hodebunner altså!

Gjest ukjent ord
Skrevet

Hva er fissur?

Gjest legesekretæren
Skrevet

Skolen er vel ute etter de som klarer det veldig bra da, og ikke de som klarer det bare de får nok av tid på seg. Det er slik man skiller hveten fra klinten eller hva det heter.

Alle kunne blitt leger også hadde bare kravene vært lavere, vært mindre å gjøre på lengere tid osv..

Ha - leger klarer pensum fordi de bruker hele hjernen til det, de bruker ikke hjernen til å f.eks. lære seg data, lære å vaske gulv, rydde og andre praktiske ting. Jeg vil heller kunne litt av alt enn bare en hel masse om sykdommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...