Gå til innhold

Trøbbel med organizer.net?

Anbefalte innlegg

Gjest Mailtrøbbel
Skrevet

Er det bare jeg som har hatt trøbbel med å komme inn på mailen min på organizer.net igår og idag? Skikkelig ergelig... Er ikke så veldig datakyndig og lurer derfor på om dette bare gjelder meg eller om andre også har problemer?

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn. I går kom jeg inn om jeg brukte Refresh-knappen (Oppdater) i nettleseren (Internet Explorer). Så ja, det er noe galt der. Jeg fikk også to virus der i går, så jeg tror det kan være grunnen til at tjenesten er nede, at de rydder opp i virus-mailene, eller at de rett og slett blir bombet med så mange virusmail at serveren kneler...

Gjest Mailtrøbbel
Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn. I går kom jeg inn om jeg brukte Refresh-knappen (Oppdater) i nettleseren (Internet Explorer). Så ja, det er noe galt der. Jeg fikk også to virus der i går, så jeg tror det kan være grunnen til at tjenesten er nede, at de rydder opp i virus-mailene, eller at de rett og slett blir bombet med så mange virusmail at serveren kneler...

Åh, da er det heldigvis ikke bare meg! Takk for svaret! Trodde jeg hadde fått et eller annet virus, jeg.

Skrevet

Åh, da er det heldigvis ikke bare meg! Takk for svaret! Trodde jeg hadde fått et eller annet virus, jeg.

Bare vær forsiktig når du får Organizer opp igjen. De to virus-mailene jeg så der hos meg i går, så ut til å være sendt fra [email protected] eller lignende, og inneholdt en zip-fil (etellerannet.zip).

Dersom du finner slike, må du IKKE åpne de!

Gjest Mailtrøbbel
Skrevet

Bare vær forsiktig når du får Organizer opp igjen. De to virus-mailene jeg så der hos meg i går, så ut til å være sendt fra [email protected] eller lignende, og inneholdt en zip-fil (etellerannet.zip).

Dersom du finner slike, må du IKKE åpne de!

Ingen sånne hos meg, men takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...