Gjest Mailtrøbbel Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Er det bare jeg som har hatt trøbbel med å komme inn på mailen min på organizer.net igår og idag? Skikkelig ergelig... Er ikke så veldig datakyndig og lurer derfor på om dette bare gjelder meg eller om andre også har problemer? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jeg kommer heller ikke inn. I går kom jeg inn om jeg brukte Refresh-knappen (Oppdater) i nettleseren (Internet Explorer). Så ja, det er noe galt der. Jeg fikk også to virus der i går, så jeg tror det kan være grunnen til at tjenesten er nede, at de rydder opp i virus-mailene, eller at de rett og slett blir bombet med så mange virusmail at serveren kneler... 0 Siter
Gjest Mailtrøbbel Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jeg kommer heller ikke inn. I går kom jeg inn om jeg brukte Refresh-knappen (Oppdater) i nettleseren (Internet Explorer). Så ja, det er noe galt der. Jeg fikk også to virus der i går, så jeg tror det kan være grunnen til at tjenesten er nede, at de rydder opp i virus-mailene, eller at de rett og slett blir bombet med så mange virusmail at serveren kneler... Åh, da er det heldigvis ikke bare meg! Takk for svaret! Trodde jeg hadde fått et eller annet virus, jeg. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Åh, da er det heldigvis ikke bare meg! Takk for svaret! Trodde jeg hadde fått et eller annet virus, jeg. Bare vær forsiktig når du får Organizer opp igjen. De to virus-mailene jeg så der hos meg i går, så ut til å være sendt fra [email protected] eller lignende, og inneholdt en zip-fil (etellerannet.zip). Dersom du finner slike, må du IKKE åpne de! 0 Siter
Gjest Mailtrøbbel Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Bare vær forsiktig når du får Organizer opp igjen. De to virus-mailene jeg så der hos meg i går, så ut til å være sendt fra [email protected] eller lignende, og inneholdt en zip-fil (etellerannet.zip). Dersom du finner slike, må du IKKE åpne de! Ingen sånne hos meg, men takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.