IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Ja, men det er litt for enkelt å si det slik, for det er mange her inne som ikke er faste brukere, og som derfor ikke har de samme forutsetningene for å ignorere det som blir sagt. Og dessuten så utvikler ting seg gjerne over tid. Noen ganger er det "full guffe" med gørr fra innlegg nr 1, andre ganger utvikler det seg over en lang string av meldinger. Som jeg har sagt før, jeg har vært trua, og faktisk oppringt av folk jeg har diskutert med. Når jeg forlater tastaturet gir jeg blaffen - sånn må det være ellers blir man sprø. Men-men, her inne har jeg ikke provosert noen, håper jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Som jeg har sagt før, jeg har vært trua, og faktisk oppringt av folk jeg har diskutert med. Når jeg forlater tastaturet gir jeg blaffen - sånn må det være ellers blir man sprø. Men-men, her inne har jeg ikke provosert noen, håper jeg. Jøss- trodde du var snill gutt jeg - så feil man kan ta! 0 Siter
Grip Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sur pk-webbis, sikkert, som mener seg opphøyed til å bestemme hva andre skal mene. Det omseggripende ropet på sensur, er fan meg et sykdomstegn. 0 Siter
morsan Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Tror jeg og =) Har kjent lusa på gangen en stund, har vi ikke? *S* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Har kjent lusa på gangen en stund, har vi ikke? *S* Joa Webmaster har vært hissig på sletteknappen i det siste. Kanskje h*n leser på eksamen for tia? Alt annet enn å lese, blir som kjent morsomere da =) 0 Siter
Gjest oooups Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sikta ikke til deg, da Som du ser, er det allerede slettet i denne her tråden også (!). Så webbis har mye å gjøre idag. Men nå må jeg dra og handle middag Får se hvor mye som er slettet senere. :-p Har merket at en av provokatørene har kommet tilbake,men h'n har brukt det samme nicket i trådene (ikke byttet for annethvert svar) og har svart fint og greit i trådene. Denne tidligere provokatøren er lett å kjenne igjen på svar formuleringen sin. Mulig at "den snille" tid er over nå og at h'n har gått tilbake til å provosere? ikke vet jeg. Jeg har ikke vært på dol siden i går når jeg skriver dette så jeg har ikke lest tråder/svar som har blitt slettet i dag.Derfor kan jeg ikke finne ut om det er vår gamle provokatør som er ute igjen. Jeg må desverre beskytte meg selv med et annet nick denne gangen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Jøss- trodde du var snill gutt jeg - så feil man kan ta! Kona sier jeg er en snill gutt, det holder for meg det;) 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Kona sier jeg er en snill gutt, det holder for meg det;) javisst 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Har merket at en av provokatørene har kommet tilbake,men h'n har brukt det samme nicket i trådene (ikke byttet for annethvert svar) og har svart fint og greit i trådene. Denne tidligere provokatøren er lett å kjenne igjen på svar formuleringen sin. Mulig at "den snille" tid er over nå og at h'n har gått tilbake til å provosere? ikke vet jeg. Jeg har ikke vært på dol siden i går når jeg skriver dette så jeg har ikke lest tråder/svar som har blitt slettet i dag.Derfor kan jeg ikke finne ut om det er vår gamle provokatør som er ute igjen. Jeg må desverre beskytte meg selv med et annet nick denne gangen. "Jeg må desverre beskytte meg selv med et annet nick denne gangen" Beskytte? veldig falì:-) 0 Siter
Gjest oooups Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 "Jeg må desverre beskytte meg selv med et annet nick denne gangen" Beskytte? veldig falì:-) Ja man vet aldri hva som skjuler seg bak ryggen. *øksedame kanskje* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ja man vet aldri hva som skjuler seg bak ryggen. *øksedame kanskje* Du vet...bak øksa står døra 0 Siter
Gjest men det gjør jeg Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sur pk-webbis, sikkert, som mener seg opphøyed til å bestemme hva andre skal mene. Det omseggripende ropet på sensur, er fan meg et sykdomstegn. Tror ikke du helt vet hva du snakker om nå... du kjenner tydeligvis ikke til provokatørene her inne... 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sur pk-webbis, sikkert, som mener seg opphøyed til å bestemme hva andre skal mene. Det omseggripende ropet på sensur, er fan meg et sykdomstegn. Sensur kan arte seg i mange former. Jeg vet at det er mange som gjerne skulle vært mer med i diskusjoner om mer spennende ting enn barnehager og kakebakst, men som ikke vil på grunn av kjeftbruken til enkelte skribenter her. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Har kjent lusa på gangen en stund, har vi ikke? *S* Hunlus eller hanlus? 0 Siter
Grip Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sensur kan arte seg i mange former. Jeg vet at det er mange som gjerne skulle vært mer med i diskusjoner om mer spennende ting enn barnehager og kakebakst, men som ikke vil på grunn av kjeftbruken til enkelte skribenter her. ...og det er synd. Men online diskusjonssider på nettet vil vel alltid være "røff" i språkbruken..til tider. Dol er ikke særlig ulik andre diskusjonssider i så måte. Så jeg håper at de fleste etter litt tid på dol, skjønner at glammet ikke er så farlig, og våger seg utpå. De som føler seg kjent på denne "kafeen" burde kanskje vært flinkere til å ønske nye velkommen, og i alle fall spare den groveste kjeften til nick man har sett her inne en tid. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 ...og det er synd. Men online diskusjonssider på nettet vil vel alltid være "røff" i språkbruken..til tider. Dol er ikke særlig ulik andre diskusjonssider i så måte. Så jeg håper at de fleste etter litt tid på dol, skjønner at glammet ikke er så farlig, og våger seg utpå. De som føler seg kjent på denne "kafeen" burde kanskje vært flinkere til å ønske nye velkommen, og i alle fall spare den groveste kjeften til nick man har sett her inne en tid. Ja, det er visst sånn det er. Tok meg laaaaang tid å skjønne. Det virkelig dumme er at man ikke kan begynne på 'ny frisk' igjen. Gammel skit er... gammel skit. Nå har jeg imidlertid vært og sett det nye, nærmere bestemt Star Wars med ungdommen. Hehe, jeg turte ikke si det til dem, men jeg duppet til litt underveis. 0 Siter
Grip Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ja, det er visst sånn det er. Tok meg laaaaang tid å skjønne. Det virkelig dumme er at man ikke kan begynne på 'ny frisk' igjen. Gammel skit er... gammel skit. Nå har jeg imidlertid vært og sett det nye, nærmere bestemt Star Wars med ungdommen. Hehe, jeg turte ikke si det til dem, men jeg duppet til litt underveis. Ja, starwars blir vel litt for speisa. Titta på Gjest Baardsen fra 1930-tallet i pinsa. Kulturarven må pleies. Fatt mot. 0 Siter
Gjest mitt inntrykk Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Mitt inntrykk er at sosialister får provosere i vei uten at innleggene blir slettet. En med mere konservative meninger som provoserer må derimot regne med å få sine innlegg slettet fort. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ja, starwars blir vel litt for speisa. Titta på Gjest Baardsen fra 1930-tallet i pinsa. Kulturarven må pleies. Fatt mot. Med gamle Alfred Maurstad? Den så jeg en gang for lenge siden... ikke da den kom ut selvsagt :-) Jeg blir for øvrig mer og mer opptatt av asiatisk film, og ser mye og veldig bra derfra. Til gjengjeld har jeg falt pladask for en bunad (av alle ting, jeg som ikke har noe til overs for slaget): http://www.dbas.no/bunad/images/side_135.jpg Hva tror du? Dugende? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.