Gå til innhold

Sensurerte innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med gamle Alfred Maurstad? Den så jeg en gang for lenge siden... ikke da den kom ut selvsagt :-)

Jeg blir for øvrig mer og mer opptatt av asiatisk film, og ser mye og veldig bra derfra.

Til gjengjeld har jeg falt pladask for en bunad (av alle ting, jeg som ikke har noe til overs for slaget):

http://www.dbas.no/bunad/images/side_135.jpg

Hva tror du? Dugende?

Sjokkerende elegant.

Stiller du i denne, kommer jeg til å grafse på deg.

PS.

De "horna" på hodet kan vi vel bli enige om å justere litt.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

10

• favn

8

• morsan

7

• Grip

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sjokkerende elegant.

Stiller du i denne, kommer jeg til å grafse på deg.

PS.

De "horna" på hodet kan vi vel bli enige om å justere litt.

Slapp av, hornene er ikke inkludert i pakken. Fin, ja?

Jeg skal jammen meg sjekke opp muligheten for denne - og blåser langeleik og lur og alt som er i at jeg ikke har og aldri har hatt en antydning av slekt i mils omkrets fra Voss.

Da møtes vi neste 17. mai i det minste? ;-)

Skrevet

Slapp av, hornene er ikke inkludert i pakken. Fin, ja?

Jeg skal jammen meg sjekke opp muligheten for denne - og blåser langeleik og lur og alt som er i at jeg ikke har og aldri har hatt en antydning av slekt i mils omkrets fra Voss.

Da møtes vi neste 17. mai i det minste? ;-)

Hold meg orientert om fremdriften.

Det ser ut til å være et bra valg, men husk nå endelig på at jeg ikke er fagmann på området, snarere tvert i mot.

Jeg baserer meg kun på hva jeg finner attraktivt som mann. Og det er vel ærlig nok, dog ikke bunadsfaglig forankret.

Skrevet

Hold meg orientert om fremdriften.

Det ser ut til å være et bra valg, men husk nå endelig på at jeg ikke er fagmann på området, snarere tvert i mot.

Jeg baserer meg kun på hva jeg finner attraktivt som mann. Og det er vel ærlig nok, dog ikke bunadsfaglig forankret.

Skatt, jeg baserer meg på akkurat det jeg vil fra deg.

Velvel, da har vi altså møttes over fascinasjonen for en vakker stakk til tross for at jeg mener å erindre at begge er erklærte skuldertrekkere av dette plagget - dog med den ørlille motsatsen at du synes det er heeeelt greit med pene kvinner i bunad, og jeg godt kan finne menn kjekke i respektiv habitt.

Jeg holder deg orientert.

Skrevet

Velvel, da har vi altså møttes over fascinasjonen for en vakker stakk til tross for at jeg mener å erindre at begge er erklærte skuldertrekkere av dette plagget - dog med den ørlille motsatsen at du synes det er heeeelt greit med pene kvinner i bunad, og jeg godt kan finne menn kjekke i respektiv habitt.

Det kan se ut til at vi har en felles forståelse av bunadens rolle og oppgave. Hører fra deg.

Skrevet

Det kan se ut til at vi har en felles forståelse av bunadens rolle og oppgave. Hører fra deg.

:-)

Skrevet

http://www.husfliden.no/husa/PageMaker.aspx?PageContainerID=5005&LanguageID=1&guid=1

Skrevet

Hunlus eller hanlus?

Hunlus tenkte jeg på. Det var jo en "hun" som ble slettet også fra denne tråden.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...