Grip Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Med gamle Alfred Maurstad? Den så jeg en gang for lenge siden... ikke da den kom ut selvsagt :-) Jeg blir for øvrig mer og mer opptatt av asiatisk film, og ser mye og veldig bra derfra. Til gjengjeld har jeg falt pladask for en bunad (av alle ting, jeg som ikke har noe til overs for slaget): http://www.dbas.no/bunad/images/side_135.jpg Hva tror du? Dugende? Sjokkerende elegant. Stiller du i denne, kommer jeg til å grafse på deg. PS. De "horna" på hodet kan vi vel bli enige om å justere litt. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sjokkerende elegant. Stiller du i denne, kommer jeg til å grafse på deg. PS. De "horna" på hodet kan vi vel bli enige om å justere litt. Slapp av, hornene er ikke inkludert i pakken. Fin, ja? Jeg skal jammen meg sjekke opp muligheten for denne - og blåser langeleik og lur og alt som er i at jeg ikke har og aldri har hatt en antydning av slekt i mils omkrets fra Voss. Da møtes vi neste 17. mai i det minste? ;-) 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sjokkerende elegant. Stiller du i denne, kommer jeg til å grafse på deg. PS. De "horna" på hodet kan vi vel bli enige om å justere litt. ... og se så fint underskjørt, forresten: http://www.dbas.no/bunad/images/side_134.jpg Dette plagget skal bli mitt. 0 Siter
Grip Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Slapp av, hornene er ikke inkludert i pakken. Fin, ja? Jeg skal jammen meg sjekke opp muligheten for denne - og blåser langeleik og lur og alt som er i at jeg ikke har og aldri har hatt en antydning av slekt i mils omkrets fra Voss. Da møtes vi neste 17. mai i det minste? ;-) Hold meg orientert om fremdriften. Det ser ut til å være et bra valg, men husk nå endelig på at jeg ikke er fagmann på området, snarere tvert i mot. Jeg baserer meg kun på hva jeg finner attraktivt som mann. Og det er vel ærlig nok, dog ikke bunadsfaglig forankret. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Hold meg orientert om fremdriften. Det ser ut til å være et bra valg, men husk nå endelig på at jeg ikke er fagmann på området, snarere tvert i mot. Jeg baserer meg kun på hva jeg finner attraktivt som mann. Og det er vel ærlig nok, dog ikke bunadsfaglig forankret. Skatt, jeg baserer meg på akkurat det jeg vil fra deg. Velvel, da har vi altså møttes over fascinasjonen for en vakker stakk til tross for at jeg mener å erindre at begge er erklærte skuldertrekkere av dette plagget - dog med den ørlille motsatsen at du synes det er heeeelt greit med pene kvinner i bunad, og jeg godt kan finne menn kjekke i respektiv habitt. Jeg holder deg orientert. 0 Siter
Grip Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Skatt, jeg baserer meg på akkurat det jeg vil fra deg. Velvel, da har vi altså møttes over fascinasjonen for en vakker stakk til tross for at jeg mener å erindre at begge er erklærte skuldertrekkere av dette plagget - dog med den ørlille motsatsen at du synes det er heeeelt greit med pene kvinner i bunad, og jeg godt kan finne menn kjekke i respektiv habitt. Jeg holder deg orientert. Det kan se ut til at vi har en felles forståelse av bunadens rolle og oppgave. Hører fra deg. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Det kan se ut til at vi har en felles forståelse av bunadens rolle og oppgave. Hører fra deg. :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Skatt, jeg baserer meg på akkurat det jeg vil fra deg. Velvel, da har vi altså møttes over fascinasjonen for en vakker stakk til tross for at jeg mener å erindre at begge er erklærte skuldertrekkere av dette plagget - dog med den ørlille motsatsen at du synes det er heeeelt greit med pene kvinner i bunad, og jeg godt kan finne menn kjekke i respektiv habitt. Jeg holder deg orientert. http://www.husfliden.no/husa/PageMaker.aspx?PageContainerID=5005&LanguageID=1&guid=1 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hunlus eller hanlus? Hunlus tenkte jeg på. Det var jo en "hun" som ble slettet også fra denne tråden.... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.