Gå til innhold

Vanlig at kvinner ejakulerer flere ganger?

Anbefalte innlegg

*Hehe* Jada - jeg stortrives om dagen! Tror aldri jeg har sprutet sammen med en mann før - med kjæresten min spruter jeg omtrent hver gang! Og i går mener jeg selv jeg må ha sprutet i alle fall 3 ganger i løpet av en times tid! Er det mulig eller er det jeg som fantaserer???

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva som er vanlig. Har aldri vært borti noen som virkelig spruter.

Men jeg ville bare si at du ikke er tam! :)

Ikke det at jeg skal si så jævla mye selv...

Sånn er det vet du, når man omsider treffer en det virkelig klaffer med! :o) Og vi nyter det til fulle, begge to!

Men det blir noe helvetes vått da...

Annonse

Gjest anonymt nick

Sånn er det vet du, når man omsider treffer en det virkelig klaffer med! :o) Og vi nyter det til fulle, begge to!

Jeg har selv aldri opplevd det. Jeg tror det hadde vært flaut.... Men det er jo et tegn på at du nyter det!;)

Jeg har selv aldri opplevd det. Jeg tror det hadde vært flaut.... Men det er jo et tegn på at du nyter det!;)

Flaut? Neida. Denne fyren synes det er deilig! Jeg og. Hvorfor skulle han ikke like det, det er jo han som gjør at jeg spruter!

ShitDiddelyDo

Det er noen som har det.

*lager sånn dunke hodet i en vegg med grimt ansikt-smiley*

Annonse

Det er noen som har det.

*lager sånn dunke hodet i en vegg med grimt ansikt-smiley*

Men seriøst - det er fordelen med at vi ikke treffes akkurat hver dag (en kveld/natt i uka + annenhver helg...) - vi har masse sex når vi først treffes! :o) Middagshvil er en fin ting f.eks...

Vi er dog enige om at dersom vi hadde vært sammen hver dag så hadde vi nok ikke klart å holde det tempoet vi har nå. :o)

ShitDiddelyDo

Men seriøst - det er fordelen med at vi ikke treffes akkurat hver dag (en kveld/natt i uka + annenhver helg...) - vi har masse sex når vi først treffes! :o) Middagshvil er en fin ting f.eks...

Vi er dog enige om at dersom vi hadde vært sammen hver dag så hadde vi nok ikke klart å holde det tempoet vi har nå. :o)

Du, jeg er helt enig med deg. På den måten blir man ikke lei hverandre heller.

Den slags forhold er right up my Ally McBeal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...