Gå til innhold

Advarsel - husmødre med orgasme i butikkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

*S*

Ps: Ligger allerede inne på seksualitet! ;-)

Skrevet

*S*

Ps: Ligger allerede inne på seksualitet! ;-)

dit går jeg ikke!

..så tidlig på kvelden -hehe

Mrs. Wallace
Skrevet

Moralen her er vel at onani og matvarehandel bør holdes adskilt. ;o)

Skrevet

dit går jeg ikke!

..så tidlig på kvelden -hehe

Har du ikke store unger som kan sitte og spille playstation en halvtimes tid, da? *S*

Skrevet

Moralen her er vel at onani og matvarehandel bør holdes adskilt. ;o)

tidsklemma! hehe

Skrevet

Har du ikke store unger som kan sitte og spille playstation en halvtimes tid, da? *S*

cartoon....

Skrevet

cartoon....

OK! Men faren ved det er at jo at episoden de er interessert i slutter, og at det begynner noe nytt som ikke fenger like mye, og så begynner de å vandre rundt for å finne igjen foreldrene.... ;-)

Skrevet

OK! Men faren ved det er at jo at episoden de er interessert i slutter, og at det begynner noe nytt som ikke fenger like mye, og så begynner de å vandre rundt for å finne igjen foreldrene.... ;-)

det ringte på - og sola skinner - - -flott med venner! skulle hatt noen sånne :)

Skrevet

det ringte på - og sola skinner - - -flott med venner! skulle hatt noen sånne :)

*S* OK - ser deg om en halvtime. Eller holder det med ti minutter? *knegg*

Skrevet

*S* OK - ser deg om en halvtime. Eller holder det med ti minutter? *knegg*

hehe

Mrs. Wallace
Skrevet

tidsklemma! hehe

*LOL*

Når Tårnfrid legger menstruasjonen til helgene, kan vel andre kombinere orgasme og innkjøp? Her er det uante muligheter.

Hva med å kombinere bilvask og samleie?

Skrevet

*LOL*

Når Tårnfrid legger menstruasjonen til helgene, kan vel andre kombinere orgasme og innkjøp? Her er det uante muligheter.

Hva med å kombinere bilvask og samleie?

Ally Mc Beal gjorde jo det.... ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ally Mc Beal gjorde jo det.... ;-)

*klasker meg i pannen*

Det gjorde hun sannelig!

Skrevet

*klasker meg i pannen*

Det gjorde hun sannelig!

Av og til tenker jeg på det når jeg sitter i vaskehallen, men jeg kan ærlig talt ikke forstå hva som er så fristende med å oppholde seg ute blant rullebørstene, vaskevannet og såpa! *he he*

Skrevet

Hehe...

Jeg husker at jeg fant det fascinerende den gangen jeg leste at japanske kvinner som jobbet i fabrikk brukte xxx-truser, altså truse med xxx i. Det gjorde nemlig dagen til en lyst og speeda opp produksjonen.

Skrevet

Hehe...

Jeg husker at jeg fant det fascinerende den gangen jeg leste at japanske kvinner som jobbet i fabrikk brukte xxx-truser, altså truse med xxx i. Det gjorde nemlig dagen til en lyst og speeda opp produksjonen.

xxx truser?

*kremt* opplys meg, hva er xxx-truser?

Det samme som disse dildotrusene, eller noe annet?

*klør meg i hue*

Skrevet

xxx truser?

*kremt* opplys meg, hva er xxx-truser?

Det samme som disse dildotrusene, eller noe annet?

*klør meg i hue*

Bruk fantasien, amber. Treeeeee bokstaver...? Jeg er litt blyg.

;-)

Skrevet

Bruk fantasien, amber. Treeeeee bokstaver...? Jeg er litt blyg.

;-)

hahaha du, altså! Tør du ikke skrive det?

Kuk-truser? er det det du mener ?

*ikke blyg*

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...