Gå til innhold

skal du se wig wham i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Rettelse:wig wam heter de.

Ja vi skal se det jeg og guttungen.

synes det er litt sent,men pyttsann det får gå likevel.

10 åringen må se det for musikk er livet hans og så har han snakket med wig wam også.

Skal jo først se fagerstrand da og idol i morgen,grand prix lørdag og big brother på søndag du herlige tid!

Skrevet

Jeg skal se dem, ja.

Veldig åpent. Enten blir det 1. plass eller så går det rett til h.......

Jeg synes de er kule og sangen dritbra, men det er opp til resten av Europa å bestemme.

Skrevet

10 åringen må se det for musikk er livet hans og så har han snakket med wig wam også.

Skal jo først se fagerstrand da og idol i morgen,grand prix lørdag og big brother på søndag du herlige tid!

Ja, travle tider! ;-)

Heldig for meg da, som verken har fulgt med på Fagerstrand eller på BB! *S*

Skrevet

Ja, nå er det snart i gang. Heie Glam og co.

Tror det går bra jeg. Mener å huske at Romania var bra også, og Hellas, ellers var det ikke noen store rivaler etter min smak.

Gjest grampri
Skrevet

Ja, nå er det snart i gang. Heie Glam og co.

Tror det går bra jeg. Mener å huske at Romania var bra også, og Hellas, ellers var det ikke noen store rivaler etter min smak.

Håper de kommer videre! Spennende:)

Gjest LucySky
Skrevet

Håper de kommer videre! Spennende:)

Greit nok. Men jeg fatter ikke at de får lov til å kalle det rock.

Det høres ut som en gammel, østeuropeisk eller tyrkisk (eller norsk) Grand Prix sang fra åttitallet.

Kan ingen copyrighte begrepet rock? Jeg mener sånn at ingen kan si de synger/spiller det - når deikke gjør det?

Skrevet

*fnis*

Gjest baremei
Skrevet

Hehe, har det stående på her, ja...Ser man på motstanderne tror jeg wig wam har gode sjanser;)

Skrevet

Du forresten:

Wig WHAM må da være en morsom symbiose av Wig Wam og Wham! Ser du for deg George Michael i full galm-kostyme, mens Andrew Ridgley mimer i bakgrunnen? *hi hi*

Gjest midia
Skrevet

Du forresten:

Wig WHAM må da være en morsom symbiose av Wig Wam og Wham! Ser du for deg George Michael i full galm-kostyme, mens Andrew Ridgley mimer i bakgrunnen? *hi hi*

herregud!

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...