Gå til innhold

Blir hun gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Elixia_Man
Skrevet

Jeg debuterte seskuselt for noen dager siden.Faktisk på 17 mai :-) Jeg og jenta mi har hatt sex 3 dager på rad siden da men vi har ikke brukt prevensjon. Ikke noe kondomer eller p-piller. Første gangen hadde vi sex 4 ganger på samme kveld og dette har fortsatt de siste dagene. Jeg har kommet inni henne hver eneste gang. Hvor stor er sjansen for at hun blir gravid? Hvordan merker hun det?

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• IngenLurerDenneGutten

4

• amber sun

3

• serendipity

2

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Så sant du ikke fyrer av en blå røyk - så er vel sjansene store;)

Skrevet

Hvilket århundre lever du i, da? ;-)

Klart hun kan ha blitt gravid! Klart dere burde ha tenkt på dette FØR dere hadde sex uten prevensjon!

Gjest Elixia_Man
Skrevet

Klart hun kan ha blitt gravid! Klart dere burde ha tenkt på dette FØR dere hadde sex uten prevensjon!

Hjelp! Hva gjør jeg?? Det virker ikke som om jenta tar det alvorlig heller!!!

Gjest Elixia_Man
Skrevet

Så sant du ikke fyrer av en blå røyk - så er vel sjansene store;)

Hva gjør jeg nå? Er det noen utvei?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva gjør jeg????

Hun kan ta angrepille. Den må taes innen tre døgn etter samleie. Men det er ikke hundre prosent sikkert.

Burde dere ikke ha tenkt på dette før???

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva gjør jeg nå? Er det noen utvei?

"Hva gjør jeg nå? Er det noen utvei?"

Jeg har fire barn, jeg angrer ikke på et eneste knull.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Hva gjør jeg nå? Er det noen utvei?"

Jeg har fire barn, jeg angrer ikke på et eneste knull.

Du har med andre ord knulla fire gang? ;)

Gjest Phalaenopis
Skrevet

Ja,hun kan bli gravid. Normaltsett når man vil ha barn har man jo sex uten prevansjon!!!Tenk dere litt om

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du har med andre ord knulla fire gang? ;)

Ja, jeg tuller ikke med det der.

Eldstejenta er født i 75, yngstejenta i 94, så har jeg to gutter i mellom.

Så når jeg først fyrer løs, blir her et sabla spetakkel.

Gjest Elixia_Man
Skrevet

Ja,hun kan bli gravid. Normaltsett når man vil ha barn har man jo sex uten prevansjon!!!Tenk dere litt om

OIII!!! Vi hadde første samleie på mandag og har hatt det 3 dager i strekk. Hun er gravid nå mener du? Hvordan merker hun det?

Gjest Elixia_Man
Skrevet

Hun kan ta angrepille. Den må taes innen tre døgn etter samleie. Men det er ikke hundre prosent sikkert.

Burde dere ikke ha tenkt på dette før???

Det er vel rimelog sent nå?

Skrevet

Hjelp! Hva gjør jeg?? Det virker ikke som om jenta tar det alvorlig heller!!!

Som andre har skrevet: Angrepillen finnes.

Men selv om det er store muligheter for å bli gravid, så er det ikke dermed sikkert at hun er det.

Og hvorfor er ikke hun opptatt av det? Tja, enten er hun like "sløv" som deg, eller kanskje hun rett og slett ønsker seg barn?

Kjøp deg kondomer til neste gang!

Skrevet

Det er vel rimelog sent nå?

Angrepillen må tas innen tre døgn etter samleie. 17 . mai + 3 døgn = 20. mai - i dag er det kun den 19. mai.

Skrevet

OIII!!! Vi hadde første samleie på mandag og har hatt det 3 dager i strekk. Hun er gravid nå mener du? Hvordan merker hun det?

Nei, det er ingen garanti for graviditet, selv om sannsynligheten absolutt er der.

Det sikreste tegnet på at man er gravid er at mensen uteblir, dvs om 2-3 uker burde dere ha et svar.

Gjest Elixia_Man
Skrevet

Som andre har skrevet: Angrepillen finnes.

Men selv om det er store muligheter for å bli gravid, så er det ikke dermed sikkert at hun er det.

Og hvorfor er ikke hun opptatt av det? Tja, enten er hun like "sløv" som deg, eller kanskje hun rett og slett ønsker seg barn?

Kjøp deg kondomer til neste gang!

Jeg er 24 og hun er 22. Begge studerer og går i samme klasse. Naboer på studenthjemmet er vi også.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, jeg tuller ikke med det der.

Eldstejenta er født i 75, yngstejenta i 94, så har jeg to gutter i mellom.

Så når jeg først fyrer løs, blir her et sabla spetakkel.

Å dæven!

Når kommer ditt femte barn? Må jo være like om hjørne i følge statistikken ;)

Skrevet

Jeg er 24 og hun er 22. Begge studerer og går i samme klasse. Naboer på studenthjemmet er vi også.

Var det du som skrev under tråden "jeg er så glad" eller noe slikt her om dagen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...