Gå til innhold

Blir hun gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• IngenLurerDenneGutten

4

• amber sun

3

• serendipity

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Elixia_Man

Nei, det er ingen garanti for graviditet, selv om sannsynligheten absolutt er der.

Det sikreste tegnet på at man er gravid er at mensen uteblir, dvs om 2-3 uker burde dere ha et svar.

Det virker som om begge tror at hun ikke blir gravid. Hun sa noe til meg på skolen idag som fikk meg til å tenke. Hun sa at jeg burde spare litt penger. Jeg spurte om hva de skulle være til. Barnevogn sa hun. Kanskje det var fleip?

Det rare er at vi hadde sex idag også og jeg kom inn i henne. Ikke idag heller ble det snakk om prevensjon!

Gjest Elixia_Man

Når dere er såpass gamle har dere vel lært at barna jo kommer med storken ;-)

Selvfølgelig kan hun bli gravid. Angrepille fort som f...

Faen!!! Alle apoteker er stengt.Det rare er at hun sier ikke noe heller. Hun har bare nevnt det men ingen av oss har gjor noe.

Det virker som om begge tror at hun ikke blir gravid. Hun sa noe til meg på skolen idag som fikk meg til å tenke. Hun sa at jeg burde spare litt penger. Jeg spurte om hva de skulle være til. Barnevogn sa hun. Kanskje det var fleip?

Det rare er at vi hadde sex idag også og jeg kom inn i henne. Ikke idag heller ble det snakk om prevensjon!

"Det virker som om begge tror at hun ikke blir gravid."

Hvem er disse "begge"?

"Hun sa noe til meg på skolen idag som fikk meg til å tenke. Hun sa at jeg burde spare litt penger. Jeg spurte om hva de skulle være til. Barnevogn sa hun. Kanskje det var fleip? "

Ja, det kan det ha vært, men mange damer er opptatt av å få barn også. Og dersom hun er det, så vil hun vel neppe gå med på å ta en angrepille.

"Det rare er at vi hadde sex idag også og jeg kom inn i henne. Ikke idag heller ble det snakk om prevensjon! "

Du mener da vel ikke for alvor at du overlater ansvaret for dette til henne?? Du må selv ta ansvaret for dette og sørge for prevensjon - ta ALDRI for gitt at en dame bruker p-piller, spiral eller annet!

Gjest Elixia_Man

Hvem er disse "begge"?

"Hun sa noe til meg på skolen idag som fikk meg til å tenke. Hun sa at jeg burde spare litt penger. Jeg spurte om hva de skulle være til. Barnevogn sa hun. Kanskje det var fleip? "

Ja, det kan det ha vært, men mange damer er opptatt av å få barn også. Og dersom hun er det, så vil hun vel neppe gå med på å ta en angrepille.

"Det rare er at vi hadde sex idag også og jeg kom inn i henne. Ikke idag heller ble det snakk om prevensjon! "

Du mener da vel ikke for alvor at du overlater ansvaret for dette til henne?? Du må selv ta ansvaret for dette og sørge for prevensjon - ta ALDRI for gitt at en dame bruker p-piller, spiral eller annet!

Neida, jeg mente at ansvaret lå hos begge. Hun er en smart og bra jente, ikke en bimbo eller noe sånt. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun lot meg ha sex med henne uten prevensjon? Begge er under utdanning også.

Gjest Elixia_Man

Hvem er disse "begge"?

Disse begge er oss to. Altså jeg skjønner at man kan komme i situasjonens makt en gang men ikke så mye som oss? Jeg og henne har hatt samleie hele 8 ganger på 4 dager. Er det for sent?

Annonse

Gjest du er blitt lurt!

Jeg må ærlig talt si at jeg tror hun ønsker å bli gravid. Når dere er 22 og 24 år kan ikke begge to være så naive at dere tror dere ikke kan bli gravid av sex uten prevensjon. Og hun hinter allerede om barnevogn? Da er hun i alle fall ikke på pillen uten å fortelle deg om det.

Er i Lillehammer.

Da kan du jo prøve å ringe til disse apotekene og forhøre deg om de fortsatt er åpne, men som jeg sa i et annet svar: Du må forhøre deg med HENNE først - du kan jo ikke tvinge i henne en pille!

Ellers får du sikre deg med kondom for kommende samleier, og vente og se om hun får mensen eller ikke. Du kan jo spørre henne når hun hadde mensen sist, og har du flaks er hun inne i en periode hvor sjansene for graviditet er noe mindre.

http://www.gulesider.no/gsi/search.do?mode=W&firma=apotek+lillehammer&sort=2&spraak=1&linje=1

Neida, jeg mente at ansvaret lå hos begge. Hun er en smart og bra jente, ikke en bimbo eller noe sånt. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun lot meg ha sex med henne uten prevensjon? Begge er under utdanning også.

"Så jeg skjønner ikke hvorfor hun lot meg ha sex med henne uten prevensjon? "

Hvorfor lot du deg selv ha sex med henne uten prevensjon?

Gjest Elixia_Man

Jeg må ærlig talt si at jeg tror hun ønsker å bli gravid. Når dere er 22 og 24 år kan ikke begge to være så naive at dere tror dere ikke kan bli gravid av sex uten prevensjon. Og hun hinter allerede om barnevogn? Da er hun i alle fall ikke på pillen uten å fortelle deg om det.

Tror ikke hun lurt meg liksom. Vi ble begge kjent dette året og datet hverandre mye før vi kom til sex. Hun kommer fra en bra familie og studerer psykologi sammen med meg her. Tror det med barnevogna var fleip!

Gjest ...vi som blir lurt....:-)

...eheee...du tror vel ikke heller at det er.....

Disse begge er oss to. Altså jeg skjønner at man kan komme i situasjonens makt en gang men ikke så mye som oss? Jeg og henne har hatt samleie hele 8 ganger på 4 dager. Er det for sent?

Nå kan ikke jeg så mye om denne angrepillen, for det har aldri vært aktuelt for meg å ta en slik en. Men jeg har jo lest at man kan ta den inntil 3 dager etter ubeskyttet sex, og så skal den gjøre slik at et eventuelt befruktet egg ikke fester seg.

Ettersom apotekene er stengt, og det i dag er 3 dg siden første samleie, så er det for sent i forhold til _dette_ samleiet (eventuelt _de_ samleiene), men det er ikke for sent hvis hun IKKE bøle gravid da, men kan ha blitt det en av de påfølgende dagene.

Uansett bør du bruke prevensjon fra nå av, i tilfelle du har hatt flak og har unngått befruktning, slik at du unngår det i fremtiden også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...