Gå til innhold

Blir hun gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• IngenLurerDenneGutten

4

• amber sun

3

• serendipity

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elixia_Man

*flire*

Du som eier frøpistolen burde da ha satt deg litt inn i hvordan den virker.

Du eier pistolen, skuddet, treffet, og et eventuelt resultat av dette treffet har navnet ditt på seg også.

Ren elementær biologi.

=D

Skjønner ikke hva jeg tenkte med da jeg gjorde det heller. Men hvorfor gjorde ikke hun noe da?

Gjest Elixia_Man

Jeg må ærlig talt si at jeg tror hun ønsker å bli gravid. Når dere er 22 og 24 år kan ikke begge to være så naive at dere tror dere ikke kan bli gravid av sex uten prevensjon. Og hun hinter allerede om barnevogn? Da er hun i alle fall ikke på pillen uten å fortelle deg om det.

Det virker litt snålt med tanke på at vi begge er under utdanning. Studerer psykologi begge to.

Annonse

Gjest JMR1980

"Det virker som om begge tror at hun ikke blir gravid."

Hvem er disse "begge"?

"Hun sa noe til meg på skolen idag som fikk meg til å tenke. Hun sa at jeg burde spare litt penger. Jeg spurte om hva de skulle være til. Barnevogn sa hun. Kanskje det var fleip? "

Ja, det kan det ha vært, men mange damer er opptatt av å få barn også. Og dersom hun er det, så vil hun vel neppe gå med på å ta en angrepille.

"Det rare er at vi hadde sex idag også og jeg kom inn i henne. Ikke idag heller ble det snakk om prevensjon! "

Du mener da vel ikke for alvor at du overlater ansvaret for dette til henne?? Du må selv ta ansvaret for dette og sørge for prevensjon - ta ALDRI for gitt at en dame bruker p-piller, spiral eller annet!

Mulig jeg er litt dum her men idag var hun ekstra kjærlig mot meg på skolen. Håper jeg ikke overanalyserer alt nå.

Annonse

Mulig jeg er litt dum her men idag var hun ekstra kjærlig mot meg på skolen. Håper jeg ikke overanalyserer alt nå.

Bruk helst bare ett av nickene dine i en og samme tråd! ;-)

Ikke få panikk! Bruk kondom heretter og kryss fingrene for det utfallet du helst ønsker. I motsatt fall får du ta det som en mann. Uansett får du ikke sikkerhet før enn om et par uker.

Gjest Elixia_Man

Bruk helst bare ett av nickene dine i en og samme tråd! ;-)

Ikke få panikk! Bruk kondom heretter og kryss fingrene for det utfallet du helst ønsker. I motsatt fall får du ta det som en mann. Uansett får du ikke sikkerhet før enn om et par uker.

Takk :-) Du er snill.

Jeg er en gutt på 25 så jeg får bare ta ansvar. Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke hun har sagt noe. Hun nevnte noe om graviditet den første gangen men så ble begge enige om at det ikke ville skje. Deretter nevnte hun angrepillen men maste ikke om den. Etter det har det ikke vært prat om det.

Takk :-) Du er snill.

Jeg er en gutt på 25 så jeg får bare ta ansvar. Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke hun har sagt noe. Hun nevnte noe om graviditet den første gangen men så ble begge enige om at det ikke ville skje. Deretter nevnte hun angrepillen men maste ikke om den. Etter det har det ikke vært prat om det.

"så ble begge enige om at det ikke ville skje"

Ja, hadde det vært så enkelt, så! :-)

Men trøst deg med at selv om kun én sædcelle er nok til å bli gravid, så er det mange som ikke blur gravide også - det er bare å ta en titt på forum for ufrivillig barnløshet, det. Gi oss beskjed om et par-tre uker om hvordan det har gått! :-)

Gjest to late

Ånei!!! Og jeg vet at hun ikke vil ta abort. Jeg er også imot det. Hvis hun er gravid så skal barnet bli født. Får bare ta ansvar jeg nå. Begge må forsåvidt det.

Håper dere har lært nå... Bruk prevensjon. Jeg synes det er flott at dere vil ta ansvar! (Om hun skulle være gravid...) Kjøp graviditetstest på apoteket (en med to i), så kan hun ta en om noen uker.

Gjest Elixia_Man

Håper dere har lært nå... Bruk prevensjon. Jeg synes det er flott at dere vil ta ansvar! (Om hun skulle være gravid...) Kjøp graviditetstest på apoteket (en med to i), så kan hun ta en om noen uker.

Det er egentlig jeg som er bekymret her akkurat nå. Hun har ikke sagt stort. Hadde hun vært redd for å bli gravid hadde hun vel tatt det opp med meg fpr lengst men så er ikke tilfelle. Jeg aner en graviditet å. Hjelp! Er ikke klar for det.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...