Gå til innhold

Blir hun gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Elixia_Man

"Hun nevnte en gang dette med angrpille og mente jeg burde skaffe den men jeg sa at hun ble ikke gravid"

Men hvorfor sa du til henne at hun ikke ble gravid, da? Du vet jo at det er ganske sannsynlig dersom dere ikke bruker prevensjon?

Dumme meg! Men det var deilig uten kondom. Men prevensjon er viktig!

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

20

• IngenLurerDenneGutten

4

• amber sun

3

• serendipity

2

Mest aktive i denne tråden

Dumme meg! Men det var deilig uten kondom. Men prevensjon er viktig!

Det er bedre uten kondom, enig i det.

Men hun kan jo bruke p-piller, f eks.

Syns du skulle foreslå at hun tar en tur til legen, jeg. Så kan hun få resept på dem. De er sikre fra dag 1, hvis hun begynner på riktig tidspunkt i syklusen.

:)

Lykke til, det ordner seg nok. :)

Annonse

Annonse

Nei,men å gå ned til henne og snakke om hun er gravid

Men du trenger da ikke å buse på henne og spørre henne om hun tror hun er gravid!

Men dere bør ta en prat om forholdet deres generelt. Du bør si at dere bør bruke kondom fra nå av, og snakke om dere skal fortsette å treffes når skoleåret er slutt etc.

Gjest rosa73

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Samtidig må jeg innrømme at tanken på å bli far gjør meg glad. Rart dette her. En ting vet jeg, hun vil ikke ta abort og jeg skal ikke tvinge henne til det. Vi får ta oss av ungen så best vi kan om den kommer til denne verdenen. Jeg stikker ikke av fra dette.

Men det jeg lurer på er at hvis hun er redd for å bli befruktet, at hun ikke tar opp dette med meg nå? For det er vel slik at hun vet hva dette kan føre til?

Da lurer jeg på hvorfor ikke DU tar det opp? For du vet jo også hva dette kan føre til! Herregud, man leker ikke med sånt som dette!!! Det er snakk om å sette et nytt lite menneske til verden og det er ikke akkurat en bagatell. Så skjerp dere begge to.

serendipity

Faen!!! Alle apoteker er stengt.Det rare er at hun sier ikke noe heller. Hun har bare nevnt det men ingen av oss har gjor noe.

Mulig hun har "kontroll" på det, selv om ingen perioder er 100 % trygge. Så er det jo visse perioder som er mer "tygge" enn andre..

Gjest Evina

Så dere ønsker barn?? da er det vel bare å vente å se om mensen ikke kommer eller kommer.. Eller gjøre noe så enkelt som å ta en graviditets test?

For jeg regner med at dere ønsker barn siden dere ikke bruker noe som helst prevensjon?

Hvis ikke er dere noen ganske bra idioter! Eller bruker hun abort som prevensjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...