Gjest jogeir Skrevet 8. februar 2001 Skrevet 8. februar 2001 Vi har nå fått dommen på prøvene vi har tatt:Alt av blodprøver er i sjønneste orden.Sædcellen,derimot var slik:"Mange sædceller,men klumper seg litt.Kan være negativt.Alt i alt-en ganske bra prøve,men ikke optimal" Er dette en "fin" måte å si at han har nedsatt fruktbarhet på??Eller er det fortsatt fullt mulig at det går helt greit?Håper inderlig på svar,vi er ganske bekymret nå... 0 Siter
Gjest K & H Skrevet 8. februar 2001 Skrevet 8. februar 2001 Syns ikke det var et særlig fint svar å gi! Du er jo akuratt like klok som før du tok testen! -Kan ikke svare deg konkret, men min sambo fikk bedret sædkvaliteten ved inntak av : Bio Selen + Zink, antioxidanter og 1000 mg C-vitamin pr. dag. samtidig gikk han til akupunktur for å styrke nyrene. Og jeg er gravid nå ved hjelp av ICSI. Du kan eventuelt prøve www.fub.no. Der kan nok noen gi deg svar. LYKKE TIL )))) 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. februar 2001 Skrevet 8. februar 2001 Iblant kan antistoffer føre til at sædceller klumper seg sammen (mener jeg å huske), det kan evt avsløres ved en blodprøve, men det vil du få beskjed om hvis det er aktuelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.