Gå til innhold

FU: Har du et avslappet forhold til din seksualitet?

Anbefalte innlegg

Gjest Skam eller lyst

Hvordan og hvorfor/hvorfor ikke?

Synes folk er så "in your face" med seksualiteten sin. Men det er jaggu ikke ofte det snakkes om hvordan man EGENTLIG opplever ting og tang, hva man egentlig tenker, fantaserer om, er ulykkelig for, skammer seg over etc.

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan fikk du det?

Har vel noe med alder å gjøre, jeg er 36 nå og har i grunnen et greit og avslappet forhold til kroppen min. Når kjæresten min i tillegg tenner på meg som bare det og sier han synes jeg er så god og mjuk over det hele så er jo ikke det negativt akkurat da! :o) Kanskje har det med kjemi å gjøre også? I alle fall tenner jeg på ham som jeg aldri har tent på noen tidligere! Vi passer bare så utrolig godt sammen på alle måter (så langt i alle fall) at det nesten er for godt til å være sant!

Så selv om magen er litt for stor etter min egen mening og puppene trenger litt hjelp mot tyngdekraften så nyter jeg til fulle å ha sex med kjæresten min. Kroppen min har født to barn og jeg vet hvordan den kan gi meg nytelse.

Hvordan er det du sliter i forhold til din egen seksualitet da?

Mrs. Wallace

Ja, jeg har et veldig avslappet forhold til meg selv og min seksualitet - og kan egentlig ikke huske at det noensinne har vært annerledes.

Kanskje det kommer av at jeg hadde et veldig jevnbyrdig og trygt første forhold, hvor vi kunne prøve oss frem i ro og mak, uten å være redde eller flaue over noe.

Men jeg opplever ikke nødvendigvis at de som er mest åpne om sex er de som er mest avslappet til det - noen kan være krampaktig åpne, også.

Hvorfor skal du spørre om det da, drittkjerring. Jeg vil ikke, gjentar vil ikke svare, for helvete. Hva har du med det da kanskje??? Tøyte.

Hva slags svar er det??

Snakk om å være uforskammet, da. Ingen som tvinger deg til å svare!

Annonse

Gjest skam eller lyst

Hvorfor skal du spørre om det da, drittkjerring. Jeg vil ikke, gjentar vil ikke svare, for helvete. Hva har du med det da kanskje??? Tøyte.

Drittkjerring? Kunne jo hende jeg var en gammel grisegubbe.

Men for å svare; Jeg spør fordi jeg lurer.

Føler et sinnsykt press fra glossy magasiner og frisinnete venner om å føle at ALT er så naturlig - mens jeg egentlig har et frustrerende innviklet og anstrengt forhold til min egen seksualitet.

Okidok?

Gjest ordentlig svar :)

Jeg har et ganske avslappet forhold vil jeg si. Jeg har hatt to lange forhold (er ung) og har fått utfolde meg og leke i begge to. Er av natur nysgjerrig, og sex er vel det eneste området mine foreldre ikke har påvirket meg noe, så der kan jeg leke og være så nysgjerrig jeg bare vil.

:)

Jeg snakker mye med partnerene mine, er åpen om fantasier, nysgjerrig på partnerens, forteller hva jeg liker og ikke liker (det er ganske lite...) og har på den måten klart å gjøre mine partnere avslappede.

Tror mange menn er stresset fordi damene aldri forteller hvordan de -egentlig- vil ha det.

Er også åpen om bruk av leketøy osv. Og alltid med på å "prøve noe nytt."

Skjønner hva du mener med hva ukeblader/media mener og tror alle har det. Tror ikke det er meningen å legge press på folk, men å fortelle at man kan ha det gøy på flere måter. At ting er lov, ikke skammelig.

Gjest Begge deler

Nei, jeg har defintivt ikke et avslappet forhold til egen seksualitet selv om jeg er et aktivt seksuelt vesen.

Jeg har ingen problemer med egen kropp, er ganske rå i tankegangen, er leken og med på mye, men jeg klarer ikke helt å slappe av og bare nyte. Jeg tillater meg ikke å slippe meg helt løs. Jeg tørr bl.a. ikke å få orgasme ved samleie. Har ingen problemer med å få det ved help av fingre eller ved oralsex og har onanert aktivt fra tenårene.

Jeg vet hvorfor det er sånn som det er. Opplevelser som ikke var ok for et barn og tidlig ungdom. Jeg vil ikke ha det sånn, men har ikke truffet rette partner som kan få meg over terskelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...