Gjest radura Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 På gk strøk jeg i matte, økonomi og gym pga. masse fravær, er det nå mulig å gå gk omgjen men kun for å ta de tre fagene? Etter hva jeg vet må man stå i disse tre fagene for å gå videre, men dumt å måtte gå alle fagene opp igjen når jeg sto i de andre, noen som vet? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ja det er mulig! Kontakt skolen din, eller nærmeste vgs.og spør etter studieinspektør! M.v.h. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Med mindre de har ødelagt skolesystemt enda mer, så er det selvfølgelig mulig. "..............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ville tatt hele året på ny. Hvorfor det? Hvorfor gå heltid og ta flere fag man har tatt før? "................................." 0 Siter
Gjest Privatisten Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Etter tredje klasse var det i hvert fall en gjeng som tok opp fag av nødvendighet. De tok bare en eksamen en gang i november - enten skriftlig eller muntlig, det varierte etter faget. Har du strøket tror jeg det er gratis, vil du bare forbedre karakter tror jeg det kosta en del. Altså gikk ikke disse skoleåret på nytt, de jobbet fulltid i et år, men tok eksamen når den kom. En egen eksamen på kveldstid for privatistene. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det har du helt sikkert muligheten til. Du kan også kun gå opp til eksamen i de fagene du mangler. Ta kontakt med skolen for å høre hvordan du best kan løse dette. Jeg har en nevø som for noen år siden hadde strøket i et fag på grunnkurs. Dette plaget han endel og jeg sa til han at dette kan du da bare ta opp igjen ved å lese selv og ta eksamen. Han tok kontakt med skolen og det gikk helt fint. 0 Siter
Gjest et år på ny Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor det? Hvorfor gå heltid og ta flere fag man har tatt før? "................................." Mente: et år på ny minus enkelte fag. Slik kan h*n forbedre noen fag og ha mer tid til de andre fagene som må tas på ny. Eller h*n kan jo kun ta det h*n må. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.