Gjest heia wig wam Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Heia Edel og Kurt Jeg ser på nrk1. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sitter laaaangt unna en TV, og ikke har jeg satt på videoen heller... Er det ferdig - hvis ja, hvem vant???? 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Så lenge det ikke ble blandingsparet så er jeg likeglad. Himmel for noen skrullinger! Skulle nesten tro det var Sør & co. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Sitter laaaangt unna en TV, og ikke har jeg satt på videoen heller... Er det ferdig - hvis ja, hvem vant???? Det ble Stine og Anders. Finaleprogrammet var forøvrig en særdeles seig affære, så du gikk ikke glipp av noe :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Det ble Stine og Anders. Finaleprogrammet var forøvrig en særdeles seig affære, så du gikk ikke glipp av noe :-) Det var da enda noe - at det ikke var så bra program, og at Stine og Anders vant! Takk! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Kjempebra at Stine og Anders vant! Har ikke sett mye på Fagerstrand, men ut fra det lille jeg har sett virker de både greie og reale, og jobbet har de også. De fortjente å vinne, så heia Stine og Anders! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Kjempebra at Stine og Anders vant! Har ikke sett mye på Fagerstrand, men ut fra det lille jeg har sett virker de både greie og reale, og jobbet har de også. De fortjente å vinne, så heia Stine og Anders! Ahh.. *tørke tårer* Blir så rørt av slike ekte gledes-scener. Ja, de var verdige vinnere. *sjalu* 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Kjempebra at Stine og Anders vant! Har ikke sett mye på Fagerstrand, men ut fra det lille jeg har sett virker de både greie og reale, og jobbet har de også. De fortjente å vinne, så heia Stine og Anders! Er de det unge eller det gamle paret? 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Er de det unge eller det gamle paret? Det er de unge Hun med øyebryna (som visstnok har fått make-over nå). 0 Siter
nick Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Det er de unge Hun med øyebryna (som visstnok har fått make-over nå). Oki, jeg fikk bare sett en episode så jeg vet ikke hvem som er hvem. De unge trenger det selvfølgelig mest selv om de gamle virket som noen trivelige mennesker. Jorun vinner, det er i hvert fall helt sikkert. 0 Siter
Gjest *ond* Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Har ikke fulgt med, men så nest siste. Tipper de unge blir skilt og må selge huset uansett. De er jo veldig unge. Og skilsmissefrekvensen er høy. Osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.