Gå til innhold

Heia!!

Anbefalte innlegg

Gjest heia wig wam
Skrevet

Heia Edel og Kurt

Jeg ser på nrk1.

Gjest Mom33
Skrevet

Sitter laaaangt unna en TV, og ikke har jeg satt på videoen heller...

Er det ferdig - hvis ja, hvem vant????

Skrevet

Så lenge det ikke ble blandingsparet så er jeg likeglad. Himmel for noen skrullinger! Skulle nesten tro det var Sør & co.

Skrevet

Sitter laaaangt unna en TV, og ikke har jeg satt på videoen heller...

Er det ferdig - hvis ja, hvem vant????

Det ble Stine og Anders.

Finaleprogrammet var forøvrig en særdeles seig affære, så du gikk ikke glipp av noe :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Det ble Stine og Anders.

Finaleprogrammet var forøvrig en særdeles seig affære, så du gikk ikke glipp av noe :-)

Det var da enda noe - at det ikke var så bra program, og at Stine og Anders vant!

Takk!

Skrevet

Kjempebra at Stine og Anders vant!

Har ikke sett mye på Fagerstrand, men ut fra det lille jeg har sett virker de både greie og reale, og jobbet har de også.

De fortjente å vinne, så heia Stine og Anders!

Gjest trultemor25
Skrevet

Har ikke sett mye på Fagerstrand, men ut fra det lille jeg har sett virker de både greie og reale, og jobbet har de også.

Ahh.. *tørke tårer* Blir så rørt av slike ekte gledes-scener. Ja, de var verdige vinnere.

*sjalu*

:)

Skrevet

Er de det unge eller det gamle paret?

Skrevet

Er de det unge eller det gamle paret?

Det er de unge :)

Hun med øyebryna (som visstnok har fått make-over nå).

Skrevet

Det er de unge :)

Hun med øyebryna (som visstnok har fått make-over nå).

Oki, jeg fikk bare sett en episode så jeg vet ikke hvem som er hvem. De unge trenger det selvfølgelig mest selv om de gamle virket som noen trivelige mennesker.

Jorun vinner, det er i hvert fall helt sikkert.

Gjest *ond*
Skrevet

Har ikke fulgt med, men så nest siste.

Tipper de unge blir skilt og må selge huset uansett. De er jo veldig unge. Og skilsmissefrekvensen er høy. Osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...