Gjest En som trenger en adresse.... Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Har hotellene taushetsplikt når det gjelder adressene til gjestene (på hjemstedet/hjemlandet?) Skulle så gjerne hatt adressen til en som bor i et annet land. Har navn alder og når vedkommende sjekket ut, men skulle så gjerne ha vært i kontakt med vedkommende igjen. Litt desperat hilsen fra 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Det vil jeg da virkelig håpe at de har. Kan vel ikke gi ut adresser sånn uten videre, vel? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Selvsagt har hotellene (selvpålagt) taushetsplikt. Ærlig talt! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Selvfølgelig har man taushetsplikt. Du skulle bare visst alt jeg har sett du. Hi hi 0 Siter
Gjest be hotellet videresende Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 I bestefall kan de jo videresende et brev for deg, slik at du ikke får adressen, men vedkommende får adressen din. Skriv et helt nøytralt brev (hei, det hadde vært hyggelig å holde kontakten, her er min adresse, send meg gjerne et brev / e-post hvis du vil..) som du lar være åpent, slik at hotellet kan sjekke at de ikke videresender noe som kan virke truende eller annet. Så er det opp til hotellet å bestemme. 0 Siter
Gjest En som trenger en adresse.. Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 I bestefall kan de jo videresende et brev for deg, slik at du ikke får adressen, men vedkommende får adressen din. Skriv et helt nøytralt brev (hei, det hadde vært hyggelig å holde kontakten, her er min adresse, send meg gjerne et brev / e-post hvis du vil..) som du lar være åpent, slik at hotellet kan sjekke at de ikke videresender noe som kan virke truende eller annet. Så er det opp til hotellet å bestemme. Tusen takk for et fornuftig forslag til å løse mitt lille problem på. Det tror jeg jammen at jeg vil gjøre.... Hilsen 0 Siter
Gjest En som trenger en adresse.. Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Selvfølgelig har man taushetsplikt. Du skulle bare visst alt jeg har sett du. Hi hi Vet du hva?? Det tviler jeg ikke et øyeblikk på :-). Kan tenke meg at det er et par morsomme ting inn i mellom der ja.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Vet du hva?? Det tviler jeg ikke et øyeblikk på :-). Kan tenke meg at det er et par morsomme ting inn i mellom der ja.. Ja, det er det.Hi hi.. Hotel Cæsar er mer virkelighetsnær enn mange tror =) 0 Siter
serendipity Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Ja, det er det.Hi hi.. Hotel Cæsar er mer virkelighetsnær enn mange tror =) Hotel Cæesar er jo "mildt" hva gjestene angå, he he... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.