Gå til innhold

Noen som jobber på hotell?

Anbefalte innlegg

Gjest En som trenger en adresse....
Skrevet

Har hotellene taushetsplikt når det gjelder adressene til gjestene (på hjemstedet/hjemlandet?)

Skulle så gjerne hatt adressen til en som bor i et annet land. Har navn alder og når vedkommende sjekket ut, men skulle så gjerne ha vært i kontakt med vedkommende igjen.

Litt desperat hilsen fra

Skrevet

Det vil jeg da virkelig håpe at de har.

Kan vel ikke gi ut adresser sånn uten videre, vel?

Skrevet

Selvsagt har hotellene (selvpålagt) taushetsplikt. Ærlig talt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Selvfølgelig har man taushetsplikt. Du skulle bare visst alt jeg har sett du. Hi hi :P

Gjest taushetsplikt
Skrevet

Se på landets "gulesider.no"

Gjest be hotellet videresende
Skrevet

I bestefall kan de jo videresende et brev for deg, slik at du ikke får adressen, men vedkommende får adressen din. Skriv et helt nøytralt brev (hei, det hadde vært hyggelig å holde kontakten, her er min adresse, send meg gjerne et brev / e-post hvis du vil..) som du lar være åpent, slik at hotellet kan sjekke at de ikke videresender noe som kan virke truende eller annet. Så er det opp til hotellet å bestemme.

Gjest En som trenger en adresse..
Skrevet

I bestefall kan de jo videresende et brev for deg, slik at du ikke får adressen, men vedkommende får adressen din. Skriv et helt nøytralt brev (hei, det hadde vært hyggelig å holde kontakten, her er min adresse, send meg gjerne et brev / e-post hvis du vil..) som du lar være åpent, slik at hotellet kan sjekke at de ikke videresender noe som kan virke truende eller annet. Så er det opp til hotellet å bestemme.

Tusen takk for et fornuftig forslag til å løse mitt lille problem på.

Det tror jeg jammen at jeg vil gjøre....

Hilsen

Gjest En som trenger en adresse..
Skrevet

Selvfølgelig har man taushetsplikt. Du skulle bare visst alt jeg har sett du. Hi hi :P

Vet du hva?? Det tviler jeg ikke et øyeblikk på :-).

Kan tenke meg at det er et par morsomme ting inn i mellom der ja..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet du hva?? Det tviler jeg ikke et øyeblikk på :-).

Kan tenke meg at det er et par morsomme ting inn i mellom der ja..

Ja, det er det.Hi hi..

Hotel Cæsar er mer virkelighetsnær enn mange tror =)

serendipity
Skrevet

Ja, det er det.Hi hi..

Hotel Cæsar er mer virkelighetsnær enn mange tror =)

Hotel Cæesar er jo "mildt" hva gjestene angå, he he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...