Gå til innhold

Bytte fra Yasmin pga depresjoner

Anbefalte innlegg

underligunderlig

Etter at jeg begynte på Yasmin har jeg blitt utrolig såbar. Gråter av filleting, og av og ting uten at jeg selv vet hvorfor. Dette orker jeg ikke. Ønsker å bytte merke, men vet ikke til hvilket, Jeg gikk ned 4 kg med yasmin og må inrømme jeg ikke har lyst å legge de på meg. Er det noen som har erfaringer med piller som redusrer vekten og ikke gir depresjoner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184978-bytte-fra-yasmin-pga-depresjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest petrusa

Det er HELT inviduelt hvilke p-piller som gir depresjoner. Jeg ble helt psykisk vrak av yasmin, mens venninna mi ble psykisk vrak av alle andre enn yasmin.

4 kg er så lite at det holder en om en er disiplinert med mat og trening, så ikke lag bekymringer over å legge på deg pga p-piller. P-piller er et dårlig alternativ for å satse på å gå ned i vekt uansett :)

Tror en bare må prøve seg fram hvilke p-pille en tåler. Iallfall ikke høre på hva andre erfarer, for det er helt forskjellig fra person til person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...