Craven Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Når jeg klikker på en film-fil, åpner filmen seg automatisk i VLC media player. Men jeg vil at standard skal være Windows Media Player. Nå må jeg altså drive å høyreklikke for å få det som jeg vil, altså gjøre det manuelt. Hvordan får jeg Windows Media Player som standard media player, noen som vet? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Når du høyreklikker, så ikke velg Windows Media Player, men "Choose program...". Der velger du Windows Media Player, men før du klikker på OK, så kryss av i boksen under listen av programmer, der du velger at dette programmet alltid skal brukes til denne filtypen. 0 Siter
Craven Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Når du høyreklikker, så ikke velg Windows Media Player, men "Choose program...". Der velger du Windows Media Player, men før du klikker på OK, så kryss av i boksen under listen av programmer, der du velger at dette programmet alltid skal brukes til denne filtypen. Ups.. så lett var det! Tusen takk! 0 Siter
Gemini Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Ups.. så lett var det! Tusen takk! Bare hyggelig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.