ariadne Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Se så fin hun er! http://www.dagbladet.no/kultur/2005/05/19/432180.html 0 Siter
Freya Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Så litt bedre ut det der ja! Og så heldige de er som får nytt hus! 0 Siter
ariadne Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Så litt bedre ut det der ja! Og så heldige de er som får nytt hus! Ja, det vil jeg også ha! Øyenbrynene er fine som de er... 0 Siter
Freya Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ja, det vil jeg også ha! Øyenbrynene er fine som de er... Hihi, ja. Driter i øyenbryn så lenge jeg får et nytt hus. 0 Siter
ariadne Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Hihi, ja. Driter i øyenbryn så lenge jeg får et nytt hus. Kan faktisk vurdere å adoptere hennes gamle, dersom huset følger med. Eller, jeg vet ikke... 0 Siter
Freya Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Kan faktisk vurdere å adoptere hennes gamle, dersom huset følger med. Eller, jeg vet ikke... Njaaa... Ville kanskje ikke hatt dem tatovert for ever liksom. Kunne kanskje vurdert å ha dem slik i en periode, hvis jeg hadde fått et hus for det. 0 Siter
ariadne Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Njaaa... Ville kanskje ikke hatt dem tatovert for ever liksom. Kunne kanskje vurdert å ha dem slik i en periode, hvis jeg hadde fått et hus for det. He, he, nei, tatovering kommer ikke på tale! LOL. 0 Siter
Freya Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 He, he, nei, tatovering kommer ikke på tale! LOL. *grøss* 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Bedre, men fremdeles unaturlig smale. De er jo unormale. Hun barberte dem bort som 14-årning og de kom aldri tilbake. Kjipt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 De er jo unormale. Hun barberte dem bort som 14-årning og de kom aldri tilbake. Kjipt... Uff da. Men hadde hun markert dem litt bredere så hadde de jo sett ganske naturlige ut. 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 ja så det - første gang jeg har stemt også - - unner et ungt par huset - -ikke et eldre par med SVÆRT hus fra før.... 0 Siter
Gjest har naturlige øyenbryn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 De er jo unormale. Hun barberte dem bort som 14-årning og de kom aldri tilbake. Kjipt... Kom ingen hår tilbake? Huffda... 0 Siter
Gjest øyebrynet Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg registrerer med fornøyelse at det ikke bare er meg som har hengt meg opp i de øyebryna... Tenk at dama har gått rundt sånn frivillig lenge! =0O Skal tro om de pakket det pent inn og sa litt sånn; "skal vi forsøke noe nytt", eller om de ganske enkelt fortalte henne at hun så ut som tøydukke Anna?? *S* Veldig pen jente forøvrig da. 0 Siter
huufsa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Kult at de vant hvertfall! Reale greie mennesker, verdige vinnere! :-) 0 Siter
noami Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 De er jo unormale. Hun barberte dem bort som 14-årning og de kom aldri tilbake. Kjipt... Var det derfor? stakkars vet om en eldre dame som var veldig hypp på å nappe øyenbryn i sin ungdom, med det resultat at hun mista all håret...hun tydde forøvrig til samme løsning som den stine hadde tidligere... hvorfor mister enkelte håret mens andre må nappe og nappe og nappe hele tiden 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 De er jo unormale. Hun barberte dem bort som 14-årning og de kom aldri tilbake. Kjipt... Kanskje litt dumt spm, men hvorfor vosker ikke hårene ut igjen? =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg registrerer med fornøyelse at det ikke bare er meg som har hengt meg opp i de øyebryna... Tenk at dama har gått rundt sånn frivillig lenge! =0O Skal tro om de pakket det pent inn og sa litt sånn; "skal vi forsøke noe nytt", eller om de ganske enkelt fortalte henne at hun så ut som tøydukke Anna?? *S* Veldig pen jente forøvrig da. Paret fikk Bli-ny-dag av Se og Hør. Grei måte å fortelle at brynene burde endres ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.