Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så litt bedre ut det der ja!

Og så heldige de er som får nytt hus! :)

Skrevet

Så litt bedre ut det der ja!

Og så heldige de er som får nytt hus! :)

Ja, det vil jeg også ha! Øyenbrynene er fine som de er... :)

Skrevet

Ja, det vil jeg også ha! Øyenbrynene er fine som de er... :)

Hihi, ja. Driter i øyenbryn så lenge jeg får et nytt hus. :)

Skrevet

Hihi, ja. Driter i øyenbryn så lenge jeg får et nytt hus. :)

Kan faktisk vurdere å adoptere hennes gamle, dersom huset følger med. Eller, jeg vet ikke... :)

Skrevet

Kan faktisk vurdere å adoptere hennes gamle, dersom huset følger med. Eller, jeg vet ikke... :)

Njaaa... :)

Ville kanskje ikke hatt dem tatovert for ever liksom. Kunne kanskje vurdert å ha dem slik i en periode, hvis jeg hadde fått et hus for det. :)

Skrevet

Njaaa... :)

Ville kanskje ikke hatt dem tatovert for ever liksom. Kunne kanskje vurdert å ha dem slik i en periode, hvis jeg hadde fått et hus for det. :)

He, he, nei, tatovering kommer ikke på tale! LOL.

Skrevet

He, he, nei, tatovering kommer ikke på tale! LOL.

*grøss*

:)

Skrevet

Bedre, men fremdeles unaturlig smale.

Gjest petrusa
Skrevet

Bedre, men fremdeles unaturlig smale.

De er jo unormale. Hun barberte dem bort som 14-årning og de kom aldri tilbake. Kjipt...

Skrevet

De er jo unormale. Hun barberte dem bort som 14-årning og de kom aldri tilbake. Kjipt...

Uff da. Men hadde hun markert dem litt bredere så hadde de jo sett ganske naturlige ut.

Skrevet

ja så det - første gang jeg har stemt også - - unner et ungt par huset - -ikke et eldre par med SVÆRT hus fra før....

Gjest har naturlige øyenbryn
Skrevet

Kom ingen hår tilbake? Huffda...

Gjest øyebrynet
Skrevet

Jeg registrerer med fornøyelse at det ikke bare er meg som har hengt meg opp i de øyebryna...

Tenk at dama har gått rundt sånn frivillig lenge! =0O

Skal tro om de pakket det pent inn og sa litt sånn; "skal vi forsøke noe nytt", eller om de ganske enkelt fortalte henne at hun så ut som tøydukke Anna?? *S*

Veldig pen jente forøvrig da.

Skrevet

Kult at de vant hvertfall!

Reale greie mennesker, verdige vinnere!

:-)

Skrevet

Var det derfor? stakkars :( vet om en eldre dame som var veldig hypp på å nappe øyenbryn i sin ungdom, med det resultat at hun mista all håret...hun tydde forøvrig til samme løsning som den stine hadde tidligere... hvorfor mister enkelte håret mens andre må nappe og nappe og nappe hele tiden :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kanskje litt dumt spm, men hvorfor vosker ikke hårene ut igjen? =)

Gjest togli
Skrevet

Jeg registrerer med fornøyelse at det ikke bare er meg som har hengt meg opp i de øyebryna...

Tenk at dama har gått rundt sånn frivillig lenge! =0O

Skal tro om de pakket det pent inn og sa litt sånn; "skal vi forsøke noe nytt", eller om de ganske enkelt fortalte henne at hun så ut som tøydukke Anna?? *S*

Veldig pen jente forøvrig da.

Paret fikk Bli-ny-dag av Se og Hør. Grei måte å fortelle at brynene burde endres ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...