Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig fått en menstruasjonslignende blødning "utenom tiden". Vanligvis har jeg regelmessig syklus på 24 dager (istedet for 28) og forventet menstruasjon først om 7 dager. Det kan være eggløsning nå, men jeg har aldri hatt blødning mellom menstruasjoner før. Blødningen er moderat og vedvarer (nå ett døgn). Jeg har litt magesmerter, ikke mye, nesten som ved vanlig menstruasjon.

Jeg er ikke gravid, men prøver å bli det. Kan dette være en tidlig abort? (i så fall er det bare dager siden befruktning)

Jeg er 37 år, og har et barn på 14 måneder. Har tidligere hatt en abort i tolvte uke.

Er det absolutt nødvendig med legebesøk, eller kan jeg bare håpe at det "går over"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18500-bl%C3%B8dning-utenom-menstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Da jeg testet positivt i desember hadde jeg småblødninger i 4 dager + mensmerter før jeg testet positivt.

Dette kom ca. 1 uke etter eggløsning og kan ha vært en såkalt festeblødning.

Det er heller ikke unormalt å blø litt når man har eggløsning men hvis du venter mens om 7 dager vil jeg heller tro det er noe annet på gang.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...