Gå til innhold

Glam fra Wig Wam?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

Noen som vet noe om han? Er han gift og har barn? Han ser jo litt homofil ut, noen som vet om han er det? Er bare litt nysgjerrig :-) Fyren kan synge, det er helt sikkert, jeg elsker stemmen hans. Tror jeg begynner å bli fan jeg :-)

Skrevet

Jeg syns både Glam og låten bidrar til en lysere dag :-) Jeg blir rett og slett i godt humør av denne sangen som synges med en slik entusiasme..Heia Norge..

Skrevet

Mener å ha lest at han er gift, og at han er ca midt i tredveårene.

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Psst..! Han har barn med TO ULIKE KVINNER!!

Skrevet

Psst..! Han har barn med TO ULIKE KVINNER!!

Fyttirakkernpokkern!

Gjest WW-fan
Skrevet

Er enig at det er noe sexy over han.

Men dessverre, toget er gått. Han er nok gift og har barn..

Skrevet

Kule karer og kjempe kul låt!!!

Og rent nostalgisk. Når jeg lukker øynene, er jeg på klassefest og hører på Slade.

Skrevet

Kule karer og kjempe kul låt!!!

Enig! Heia Norge i morgen! *S*

Så du forresten på semi'en i går? Jeg hadde på musikken i bakgrunnen mens jeg bladde meg gjennom dagens aviser, og kveldens absolutt beste kommentar fra Jostein var om et eller annet land: "Og nå kommer kveldens desiderte tissepause!" *LOL*

serendipity
Skrevet

Så du forresten på semi'en i går? Jeg hadde på musikken i bakgrunnen mens jeg bladde meg gjennom dagens aviser, og kveldens absolutt beste kommentar fra Jostein var om et eller annet land: "Og nå kommer kveldens desiderte tissepause!" *LOL*

Jeg så ikke hele, fikk med meg en 4-5 land i tillegg til Norge.

He he.. hørte ikke den kommentaren.

serendipity
Skrevet

Og rent nostalgisk. Når jeg lukker øynene, er jeg på klassefest og hører på Slade.

Nå er nok jeg litt for ung til å bli nostalgisk av Slade, men jeg husker de definitivt!! :-)

Gjest grampri
Skrevet

Ja, det var god kommentar!

Skrevet

Han hadde også en syrlig kommentar om en kjole som var kjøpt på salg i Strømstad til 29,90.

Artig fyr. Men jeg synes hele semifinalen lignet et diskotek på Danskebåten.

Skrevet

Han hadde også en syrlig kommentar om en kjole som var kjøpt på salg i Strømstad til 29,90.

Artig fyr. Men jeg synes hele semifinalen lignet et diskotek på Danskebåten.

Å, ha ha, den fikk jeg ikke med meg! Jeg må ha vært opptatt av avisa akkuart da! ;-)

Er forøvrig helt enig med deg - det var traurige greier og mye dårlig musikk. Og han liksom-morsomme programlederen kan du få BILLIG for meg!

Men fint å slippe den esktremt lange og dødskjedelige avstemningen, da, "Norvege trois point"

Skrevet

Å, ha ha, den fikk jeg ikke med meg! Jeg må ha vært opptatt av avisa akkuart da! ;-)

Er forøvrig helt enig med deg - det var traurige greier og mye dårlig musikk. Og han liksom-morsomme programlederen kan du få BILLIG for meg!

Men fint å slippe den esktremt lange og dødskjedelige avstemningen, da, "Norvege trois point"

Morsan, da!

Det er avstemminga som er underholdninga!

Skrevet

Morsan, da!

Det er avstemminga som er underholdninga!

Hvis Norge gjør det bra, så. Men i fjor... gurimalla...ikke bare måtte vi lide oss gjennom den gørrkjedelige sangen til totningen, men også en uendelig avstemning uten poeng til Norge, selvsagt! ;-)

Gjest litago1
Skrevet

Syns også Glam er topper`s. Mener å ha lest at han er 27 år. Ble overrasket over at han ikke er eldre, men det skyldes nok den brune lebestiften, og det sorte håret - samt kostymet.

Digger også musikken. Har hørt "in my dreams" mange ganger allerede. Bruker den på aerobic, men jeg blir ikke lei.

Tvi tvi med Glammer`n og co i morra ;-)

Gjest gomle
Skrevet

Syns også Glam er topper`s. Mener å ha lest at han er 27 år. Ble overrasket over at han ikke er eldre, men det skyldes nok den brune lebestiften, og det sorte håret - samt kostymet.

Digger også musikken. Har hørt "in my dreams" mange ganger allerede. Bruker den på aerobic, men jeg blir ikke lei.

Tvi tvi med Glammer`n og co i morra ;-)

Han er 35.

Skrevet

Nettopp derfor er det jeg "gamle kjerringa" har aldeles tatt av...Kan det være noe med midtlivskrise/overgangsalder etc..

ungene bare rister på hode..

Dette er som å være 14 igjen å digge Slade..

Håpe at dette går over, ellers får jeg trøbbel..

Skrevet

Hvis Norge gjør det bra, så. Men i fjor... gurimalla...ikke bare måtte vi lide oss gjennom den gørrkjedelige sangen til totningen, men også en uendelig avstemning uten poeng til Norge, selvsagt! ;-)

Jo, du har et poeng der. Men spenninga er jo til stede da ...

Hvem får hva fra hvem?

Rødvinsflaska godt planta på bordet - og da holder man ut.

Og i år blir det faktisk norsk seier - og da blir det gøy med avstemminga da!

HURRA!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...