Gå til innhold

Frikjent for drapsforsøk etter knivstikking av sønnens overgriper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår denne faren veldig godt. Håper han klarte å skjære av han utstyret!

Gjest historie
Skrevet

Selv om jeg i bunn og grunn er imot knivstikking og å handle på egen hånd så har jeg ingen problem med å forstå denne pappaen.

Da sliter jeg mer med å forstå min egen mor som fremdeles har kontakt med overgriperen min, hennes bror, selv om hun vet hva som har skjedd.

Skrevet

Selv om jeg i bunn og grunn er imot knivstikking og å handle på egen hånd så har jeg ingen problem med å forstå denne pappaen.

Da sliter jeg mer med å forstå min egen mor som fremdeles har kontakt med overgriperen min, hennes bror, selv om hun vet hva som har skjedd.

Mine foreldre har fotsatt kontakt med min overgriper.De er for feige til å gjøre noe annet.Jeg er kjempeglad for utfallet i denne saken:))

Skrevet

Selv om man kan forstå farens reaksjon, så er handlingen rimelig irrasjonell...

"Ville ikke drepe

Etter det Dagbladet kjenner til, har 44-åringen forklart til politiet at han ville påføre 72-åringen skader i underlivet. Mannen har forklart retten at han ikke hadde til hensikt å drepe mannen, men skade ham for å hindre at han skulle forgripe seg på flere barn."

Om han hadde skadet kjønnsorganet til 72-åringen vil ikke det si det sammen som at mannen er forhindret fra å utføre flere overgrep mot barn..

Da må man både kappe av han hendene og sy igjen kjeften på han også!

Skrevet

Leste den, og leste historien i Magasinet og - gråt da jeg leste den, syntes det var utrolig gripende og sterkt! Så er kjempeglad for at han slapp unna drapsforsøk ihvertfall...forstår igrunnen at et skal ikke være lov å gjøre sånt, men under disse omstendighetene kan jeg godt forstå faren og hans følelse av avmakt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...