Gå til innhold

Skal du se idol i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal

Egentlig så interesserer det meg midt på kneet, så jeg skal ikke se Idol.

Skrevet

Jaha - har kjøpt micropopcorn og greier og kanskje vi får råd til en flaske brus også .)

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Regner med jeg får vite her inne hvem som vinner uansett. :o)

Skrevet

Et must når man har sett alt så langt...

Har ingen favoritt. Synes de er gode på hver sin måte.

Gjest prust
Skrevet

Jepp! Heier på Jorun. Vennesla er jo nesten Kristiansand :-)

Skrevet

Ja jeg skal se. Har fulgt med alle episodene. Artig at ungdommen får anledning til å være med på slike arrangement. Jeg har ingen favoritt. Måtte den beste vinne i kveld. Synes alle som har deltatt på IDOL er kjempeflinke, og alle har gjort sitt beste så langt som mulig. Alle er verdige kandidater. Liker ikke all kritikken som verserer rundt om kring. Lykke til IDOL-2005.

Gjest Ninett
Skrevet

Ja, vi skal sette mye godt på bordet, lenke oss i soffan og se Idol i kveld.

Samme prosedyre gjentaes søndag for BigBrothers finale.

:)

Gjest sol og regn
Skrevet

I går var det fagerstrand og grand prix, i dag er det idol, i morgen grand prix og til søndag bb. Puh... det blir en travel helg ja...

Skrevet

Jepp! Heier på Jorun. Vennesla er jo nesten Kristiansand :-)

Som "artist", vil Jorun bli en(om mulig) enda større tragedie enn Kjartan.

Gjest teatrika
Skrevet

Hater å innrømme det, men jeg skal det...

Skrevet

Skal se på, men gidder ikke å stemme. Det får andre ta seg av, syns ingen av dem er noen popstjernekandidater uansett.

Skrevet

Det blir nok til det, men jeg sørger fortsatt over Alis sorti.

Jeg har forståelse for at Tones far er bekymret for skolegangen hennes hvis hun vinner, og i tillegg til at Jorun har mer av det lille ekstra, håper jeg også av denne grunn at Jorun vinner.

Fjorårets Margaret kuttet ut skolen og flyttet til tigerstaden, så vidt jeg husker. Jeg synes hun burde ha gjort seg ferdig med videregående først.

mil1365380270
Skrevet

Nei! Eneste jeg syntes var artig, var Fagerstrand da Reidar & Co holdt på. Også stopper jeg på disse fruene, om det er når jeg ser på TV :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...