Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man kjøpt midler for tannbleking i Norge? På apotek eller ellers? Mener jeg har hørt at midler man bruker i andre land ikke er lov å selge i Norge, at man må tannblekes hos tannlegen. Noen som vet? Navn på gode midler ettersøkes.

Gjest JIF skuremiddel med eller uten sitronsmak
Skrevet

.

margerita1365380476
Skrevet

.

Har hørt at fastwhite er bra. Du kan lese om den på fastwhite.no

Kizza1365380506
Skrevet

Det er to ting du må sjekke.

1. Om middelet lager små riper i emaljen slik enkelte tannkremer gjør.

2. Om det er ett sterkt middel. Man kan bare bleke inntil ett visst punkt. Innenfor emaljen er tannen naturlig gul og bleker en for mye kan skinne igjennom.

Mvh

Skrevet

Du trenger ikke gå til tannlegen, men til en tannpleier.

Ikke noe annet som duger.

margerita1365380476
Skrevet

Du trenger ikke gå til tannlegen, men til en tannpleier.

Ikke noe annet som duger.

Jeg gikk til tannpleier og betalte 1400 istedenfor 4000 til tannlegen. Men resultatet var dårlig, så ikke forskjell engang. Var skuffet da.

Skrevet

Jeg gikk til tannpleier og betalte 1400 istedenfor 4000 til tannlegen. Men resultatet var dårlig, så ikke forskjell engang. Var skuffet da.

Ingen, absolutt INGEN, metoder er bedre enn de tannleger/tannpleiere benytter.

Gjest amparro
Skrevet

Jeg har bleket tennene mine hos tannlegen, flere ganger! utrolig flott resultat :-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Har hørt at fastwhite er bra. Du kan lese om den på fastwhite.no

Hva er galt med Klorin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...